Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 24 januari 2010

Mycke Affärer Men Lite Promenad

Av Heratorpets Vinja - 24 januari 2010 20:09

Har inte blivit så mycke promenad idag tyvärr  I Can't , men har blivit en del fara runt i stan.

 

 

Börja med att åka till Tuna Park för att kolla på skidglasögon till familjen som ska till Romme i februari, blev även två liggunderlag där för att kunna träna lite kryp inne.

En tur sen till apoteket för att hämta lite medicin.

När vi ändå var vid Coop så blev det även en tur in där för att hitta nått att äta idag, blev Tacos mums  Spaghetti .

Sen blev det en tur till ÖB för lite shopping där också men sen var vi klara och åkte hem  Way To Go .

 

 

Gick en liten sväng direkt vi kom hem, blev det vi kallar för Gökstens rundan. Fick gå själva för Angie var upptagen  Sadly I Can't . Dagens sväng blev lite drygt 3,5 km, hade gått längre om jag inte frusit  Too Cold hade glömt sätta på mig termo byxorna.

 

 

Var rätt grått och trist här idag men lite blandade bilder fick jag ihop även idag  Big Smile .

 


  

Vinja står fint, kan kanske bli utställnings hund av henne också  Wink .

 


  

Vid en av dammluckorna vi har, ser inte skönt ut  Frozen .

 


  

Lite istappar blev också fotade.

 


  

Finns det några bra böcker här för blivande hund mammor också tro  Thinking .

 


  

Spanar från bänken.



  

Eftersom dom sagt jag ska ta det lugnt är det väl bäst sitta och vila lite också......

 


  

Äntligen fick jag bollen av min matte, som jag tjatat hela promenaden och hon fattar ingenting  Kicking Dirt .

 


  

Min boll och jag.

 


  

Träffa Angie & Rex när vi var ute, men Vinja var ett riktigt surkart. Kom inte nära mig och min boll  Grrr .

 


  

Men snälla kom igen då.....

 


  

Okej, lägger mig väl och väntar på att du ska bli gladare  Happy 

 

  

Kolla den sura minen  No No No .

 


  

Så här grått hade vi här idag.

 


  

Mitt lilla snömonster med sin boll.

 

 


Resten av eftermiddagen har vi ätit, slappat och kollat på film. Riktigt skönt  Recliner .

 

 

 

I morgon är sista dagen att vara ledig, inte speciellt kul   . Skulle trivas jätte bra att få vara hemma jämnt, då kunde man ju träna hund och gå promenader hela dagarna  Too Happy 1.


 

Så såg våran dag ut idag. Hörs i morgon  Blow Kiss 




 
 
Kerstin

Kerstin

24 januari 2010 21:55

Håller med dig att om att alltid vara hemma och bara vara med hundarna i skog och mark skulle vara underbart...fast då måste det väl till ett bankrån först!
Härliga bilder som vanligt....jasså kan Vinja vara en surkart?
ha det så bra!
Kerstin o vovarna

http://trekillarsblogg.bloggplatsen.se

 
Mia o Razzel

Mia o Razzel

24 januari 2010 21:58

Ja tänk att man skulle kunna promenera och träna hund hela dagarna. Försöker så gott man kan med Lotto och så. Men det fungerar inte särskilt bra.
Kram!

http://www.razzeltrazzel.se

 
Angie

Angie

25 januari 2010 08:17

Ja, stackars Rex som vart så glad när vi mötte er igår ...och Vinja var en riktig surkart ! *FNISS* ! Men det är väl hormonerna som styr nu antar jag...
Lilla tjejen som ska bli mamma :)

Kramizar !!!

http://www.angieorex.se

 
Jessica, Gnista & Sota

Jessica, Gnista & Sota

25 januari 2010 10:35

Ja visst vore det skönt att slippa jobba, att kunna träna hund & gå långa promenader hela dagarna.... Åh vad härligt det låter :)

http://www.skeppartorps.se

 
Pia

Pia

25 januari 2010 22:37

Tack för inlägget i min blogg! :-) Normalkull i min ras är väl i snitt 6. Betydligt större är det ju på din. Hoppas allt går bra och lycka till! :-)

http://wheaten

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards