Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 18 januari 2010

Bus På Isen Med Happy & Molle

Av Heratorpets Vinja - 18 januari 2010 20:19

Blev en tur hem till Vicky och hennes hundar Happy & Molle när jag vakna. Gick mot Roxnäs och ner mot badet, där gick vi på isen  Ice Skating en bit för att sen fortsätta på vägarna.

Blev inte en sån jätte lång sväng för Vicky hade sin minsta hemma. Dom busa en del på isen men Happy var mest intresserad av Vinjas bakdel eftersom hon ju löpt.

 

 

Fick även springa efter sin boll i den djupa snön, även Happy fick lite motion  Running då han hängde på Vinja när hon sprang.

 

 

Dom var inte dom lättaste fotomodellerna vill jag lova. Inte lätt få bra action bilder inte. Man ska vara glad att dagens digital kamera finns  Snappy för hu vad mycke som man får radera.

 


  

Vinja & Molle hemma hos Vicky.

 


  

Happy, Vicky & Molle.



  

Vinja spanar in grabbarna.

 


  

Passa er grabbar, inte bli för närgångna.....

 


  

Vinja försöker gömma sig under ett träd  Tree 5 .

 


  

En halv Happy och Molle i full fart.

 


  

Ska vi busa lite undrar Vinja.

 


  

Okej, tar en pinne tills ni bestämt er.

 


  

Okej, vi kan väl busa då säger Molle.

 


  

Kom igen då grabbar så springer vi då  Running .

 


  

Ha, ha jag är snabbare än er  Wakka Wakka .

 


  

Happy undrar vad sin matte vill med den där saken i handen.....Kan vi leka med den.....

 


  

Det här ska vara en sjö men är helt frusen nu.

 


  

Mera bus, Vinja på hugget.



  

Gänget kommer i full fart.

 


  

Mattes lilla älskling   .

 


Vi fick ihop ca 5 km idag. Var lite blåsigt men inte värre än man stod ut.

 

 

Är strax jobbar dags igen. Hade faktiskt en liten pytte sol mitt på dan   , men den var inte framme så länge. Tog ett litet bildbevis  Wink 

 


  

Inte mycke sol, men lite i alla fall   .

 


Sköt om er så hörs vi i morgon.

 

Natti, Natti  Sleeping 





 
 
Vicky

Vicky

19 januari 2010 07:58

Tack för igår! Det var en härlig promenad. Happy var helt slut hela kvällen efter att ha jagat Vinjas bakdel. Vilka härliga kort du har fått till. Jag ska se om jag kan uppdatera min blogg under dagen.
Kram

http://www.berdis.dinstudio.se

 
Mia

Mia

19 januari 2010 08:57

Hej på er där uppe.
har nu uppdaterat mej lite...hehe.
Men vilka underbara bilder du har tagit, vinter tid e allt en vacker tid. Hoppas det har tatt sej med parningar å du får smått. Ha det bäst!
Kramkram M

http://www.sokhundarna.se

 
Christine

Christine

19 januari 2010 11:17

Det ser ut som att grabbarna har fullt jobb att hänga med Vinja, så roligt dom har! :-)

http://www.wilsesdelta.se

 
Mia o Razzel

Mia o Razzel

19 januari 2010 13:26

Härligt att kunna springa på isen. Vi har också is men har inte försökt mig ut på den.
Kramiz!

http://www.razzeltrazzel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards