Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 18 oktober 2009

Av Heratorpets Vinja - 18 oktober 2009 20:54

Jaha så sitter man då här alldeles själv och ska försöka skriva ett bra blogg inlägg om dagens bravader.....Men det är inte lätt vill jag lova utan att ha Angie bredvid som hjälp. Men jag göra ett försök....  Hmm 

 

Jag, Janne, Anki och hundarna var i Kjula skogen och spåra idag. Janne var som vanligt snäll och la mitt spår Well Done , blev nog nästan ett fullt elit spår. Det gick bra och hon hitta alla pinnar, hade lite problem med en spets vinkel men vi har inte gjort så många såna så vi hinner nog lära oss.

Sen visade det sig att Janne hade tagit med sig grill och korv med bröd.... mums. Kan inte förstå att en sån simpel sak som korv kan smaka så gott bara för man är ute i skogen.

 

Vi hade jätte trevligt & ett kanon fint väder Sunshine , fast lite kallt blev det ändå när vi stod stilla. Men det gick snabbt över när man fick hänga på Vinja i skogen i spåret, men inte är kondisen nå bra inte låter säkert som en hel elefant hjord när man är ute Laughing 2 .


Janne, Kira & Anki


Anki & Kira diskuterar vems korven egentligen är.


   

Berra & Janne


 

Vinja törstig efter dagens spår. 









Tidigare månad - Senare månad

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards