Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 23 januari 2010

Av Heratorpets Vinja - 23 januari 2010 22:11

Hoppas verkligen inte det händer nått trotts mitt lilla missöde idag  Blue.

Eftersom det gått drygt en vecka sen Vinja slutat löpa så hade jag bokat simtid för jag trodde det var okej.

 

Ringde för säkerhets skull min uppfödare för att kolla om det gick bra att simma   . Hon var inte heller helt säker så hon försökte få tag på sin veterinär för att fråga, tyvärr så han hon inte få tag i honom innan vi var tvungna att åka. Men vi bägge trodde det var okej så jag åkte o simma, vi tog det jätte lugnt eftersom det var länge sen sist. Låg bara ca 15 min utan nått på, bara simma lugnt och stilla.

 

 

När vi var klara och satt i bilen kom ett SMS, Ta upp henne ur badet. Men då var det ju tyvärr försent  No . Att vi inte skulle åka och simma eller anstränga henne hårt mellan dag 15 - 27 visste jag redan för då sätter sig äggen fast och dom ska visst inte anstränga sig hårt då. Det hade redan Monika berättat.

 

Men, men man lär sig nått nytt nästan varje dag.

 


Så nu blir det ingen mera simning för den lilla fröken på ett tag. Hon tyckte i alla fall det var jätte kul vara där  Too Happy 1 .

 

 

Vi fick ihop lite bilder under dagens simtur men dom blev inte riktigt bra någon av dom  Sadly I Can't , vet inte om dom har ändrat på lyset där eller också var inte kameran på humör idag  Wink . Tog även några bilder ute mitt på dan, vi har haft sol   idag och en blå himmel. Jätte härligt  Bounce .

 


  

Poserar på en översnöad stubbe.

 


  

Okej då, kan väl ställa upp på en bild till.

 


  

I solen  Sunshine.

 


  

Den här misteln växte i ett träd nere på Torsharg. Fattar inte att nått så vackert kan vara en parasit.



  

Bevis på att vi hade lite sol idag.

 


  

Vinja går och tjatar att hon vill ha sin boll.



  

Årets första badbrud.

 


  

Det här är verkligen toppen, synd bara det dröjer innan nästa gång.

 


Om hon vetat att det inte skulle bli bada av på länge när hon träffa Ixxon och blev parad hade hon nog knipit lite  Wink .

 


  

Färdig simmad för idag, fast det tyckte inte Vinja  Pouty .

 


  

Nyduschad och fin.

 

 


Det var allt för oss idag. Nu blir det inte så långa promenader då på lite drygt 10 dagar, bättre vara extra försiktigt så dom små äggen får chans att sätta sig fast  Thumbs Up .

 

Hörs i morgon, Bye Bye  Hello 






Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards