Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 27 september 2014

Av Heratorpets Vinja - 27 september 2014 22:30

Nu var det verkligen länge sen sist tyvärr   . Men tiden och lusten har varit minimal.


Det gäller att ha bra minne när man bloggar så sällan, men jag gör ett försök   .


Måndag 15/9 Lydnads träning med Bozza på SHK, blev alla appellmomenten. Efter det så blev det en liten kort promenad med bägge på ca 2 km.

Här kommer lite bilder.


.

 

Får jag hoppa eller....


 

Tjoohoo nu kommer jag.


   

Poserar med apporten vid hindret.


.

Här kommer lite bilder när Bozza apporterar.


.

     

Min duktiga flicka   .


 

Tjejerna poserar.


 

Lite bus.


 

Badsugna tjejer.


 

Lite änder.


   

Mera posering.


 

Väntar på att en cyklist ska köra förbi.


 

Min söta flicka   .


 

Två söta schäferrumpor   .


Tisdag 16/9 Promenad drygt 6,5 km med uppletande. 5 föremål var och dom hittade alla   .

.

 

Poserar vid udden.


 

Duktiga tjejer efter dagens uppletande.


.

Onsdag 17/9 Spårat på Torsharg. Bozzas spår blev 670 meter med 5+slut och Vinjas spår blev 580 meter med 5+slut. Bägge skötte sig bra och hittade alla pinnarna   .


.

Duktiga tjejer efter dagens spår.


Efter spåret så blev det lite bus på Torsharg för tjejerna och här kommer lite bilder.


.

           

Full fart efter bollen.


 

Min boll säger Vinja....


 

Bozza   


 

Vinja   .


     

Mera bus med bollen.


 

Vinja med sin kära boll.


.

Torsdag 18/9 Blev en promenad på ca 5 km.


   

Tjejerna i solnedgången.

.

Fredag 19/9 Vinja var på Strömsholm och gjorde artroskopi i höger bak knä. Vinja fick ett Treadmillpass innan vi åkte hem och väntade på att vi skulle få hämta Vinja. Blev 30 min varav 25 min trav i Jet Streamen.


Lördag 20/9 Åkte till Kjula och spårade med Bozza, blev ett spår på ca 1100 meter med 7+slut. Hon skötte sig bra och hittade alla pinnar   .

Blev sen en tur till SHK där jag tränade lite lydnad med Bozza. Inga bilder från idag tyvärr   .


Söndag 21/9 Blev en cykeltur med Bozza som blev 6,5 km.


.

 

Ute på våran cykeltur.


.

Måndag 22/9 Var riktigt skitväder ute så det blev vila för Bozza idag   .


Tisdag 23/9 Blev ett lydnadspass på SHK. Körde som vanligt igenom appellen, tror Bozza fattat vad "FÖRE" betyder nu   .


Lite bilder från träningen.


.

 

Lite hoppträning.


Här kommer en stilstudie av en apporterande Bozza.


.

         

Min duktiga flicka   .


 

Bozza kommer farande med bollen.


 

Full fart efter bollen.


.

Onsdag 24/9 Bozza tränat i Treadmillen, 30 min varav 25 min i trav i Jet Streamen.


Torsdag 25/9 Blev en cykeltur på ca 7,7 km.


.

 

Skynda dig fota så vi jag får springa igen....


.

Testade att fota några av mina orkideér och här kommer några bilder.


.

     

Är verkligen helt såld på orkideér, har nu 24 st.


.

Fredag 26/9 Var på bruks och körde först uppletande med 6 föremål som gick jätte bra. Trodde det skulle ta lite tid med så många föremål så hon skulle bli lite trött   . Men inte då, det var 6 skick och 6 föremål.

Blev sen ett lydnadspass.


.

   

Bozza uppletande.


 

Bozza med alla saker hon hittade   .


.

Lördag 27/9 Idag har det varit premiär på spår på stubb för Bozza och det märktes ingen skillnad alls och ändå blåste det en massa. Spåret var ca 440 meter långt med 4+slut.


Efter det så blev det lydnads träning. Tyvärr inga bilder från idag då det redan var så mycke kort redan från alla dagar.


I morgon så blir det sökträning för Bozza, det tycker hon är super kul   . Får se om man kan få till lite bilder.


Ha en fortsatt bra lördag och vi hörs väl nångång hoppas jag   .



 

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards