Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 9 september 2014

Av Heratorpets Vinja - 9 september 2014 22:30

Nu har jag verkligen varit sämre än sämst att blogga   , men vad gör man när tiden inte räcker till   .


Blir många dagar att sammanfatta, ska försöka göra det kort men det blir himla massa kort.


Måndag 1/9 Vinja var på Strömsholm och gjorde CT-röntgen. Lena var med och efteråt så blev det uppletande för Ego, Qalle, Bärra och Bozza. Bärra och Bozza fick även köra lite budföring.

Både uppletande och budföring gick bra   .


Ego uppletande.


.

         


.

Qalle uppletande.


.

         


.

Bozza uppletande.


.

       

.

Bärra uppletande.


.

             


.

Tisdag 2/9 Promenad 4,5 km med uppletande 5 föremål var.


.

 

Tjejerna poserar vid udden.


 

Bozza   .


   

Bozza uppletande.


     

Vinja uppletande.


 

Duktiga flickor efter uppletandet.


 

Fina Bozza   .


 

Mattes älsklingar   .


       

Busiga flickor.


Onsdag 3/9 Simmat 30 minuter   . Blev ett lydnads pass för Bozza och en liten kort promenad på lite drygt 3 km.


.

 

Min duktiga Bozza.


.

Torsdag 4/9 Treadmill träning för Bozza, 30 min varav 25 min trav i Jet Streamen. Blev även ett lydnads pass för Bozza.


Fredag 5/9 Simmat 30 minuter   . Åkte sen ut till klubben och körde uppletande, 5 föremål och det gick bra   .

Bozza fick även ett lydnads pass.


.

Här kommer en massa badbilder på tjejerna.


.

 

Men skynda dig då....


     

Mina fina flickor   .


             

Skönt i vattnet.


 

Vaa, redan slut.....


 

Bozza med sin badsak.


.

Här kommer ett gäng bilder när tjejerna poserar på stranden.


.

         

Så fina flickor.


     

Mitt lilla busfrö Bozza.


         

Mina fina tant Vinja   .


   

Skruttan   .


   

Duktiga flickor efter uppletandet.


 

Bozza med träapporten.


 

Hoppträning med Bozza.


.

Lördag 6/9 Var hemma hos Laila och tränade lydnad. Blev tyvärr inga bilder.


Söndag 7/9 Sökträning med Mille och gänget. Bägge var jätte duktiga   .


Måndag 8/9 Vilodag för det var ett riktigt skitväder ute.


Tisdag 9/9 Sökträning med Mille och Ellinor. Gick så super bra för Bozza idag, är så stolt över min lilla tjej   .


Sen blev det lydnad, först tränade vi själva och sen hjälpte Mille mig med lite kommendering. Märks att Bozza inte är van vid störning så det får vi jobba mera på.


Avslutade med ett uppletande med 4 föremål var för tjejerna i en korridor. Gick bra   .


Tyvärr inga bilder då det började regna   .


Ja då var jag ifatt igen då   . För hur länge vet jag inte, tyvärr lär det väl dröja tills nästa gång.


Nu är det dags fixa inför morgondagen så jag hinner sova lite mera än det blev i natt   .



Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards