Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 24 juni 2014

Av Heratorpets Vinja - 24 juni 2014 15:00

Ja då var det åter dags för en låång sammanfattning igen då.


Tisdag 10/6 Bozza tränat i Treadmilen 30 min varav 20 min trav i Jet Stream.


 


Onsdag 11/6 Promenad på ca 4 km och uppletande med 4 föremål för bägge.


Torsdag 12/6 Vilodag   .


Fredag 13/6 Åkte hem till Lena och grabbarna när jag slutade. Vinja träffade kiropraktorn och fick laser.


Lördag 14/6 Hundarna busade i trädgården och Bozza, Bärra och Ego fick göra uppletande.


Vi firade Nemo idag som blir 1 år 15/6   


 

Nemos fina tårta.

.


Söndag 15/6 Blev det en promenad med hundarna på ca 2,5 km och Bozza o Bärra fick springa några intervaller.


.

 

Vinja slappar i skuggan.


   

Fina Bärra   .


 

Söta syskonen   .


   

På promenad.


   

Godisutdelning.


           

Bärra och Bozza hittade ett kul rep som dom hade dragkamp med.


 

Bärra.


 

Bozza.


   

Bozza, Qalle och Bärra kommer farande med repet.


 

Akta dig syrran för nu tar jag bollen.


   

Full fart på Bozza o Bärra i en av intervallerna.

.


Måndag 16/6 Vilodag   .


Tisdag 17/6 Bozza fick en cykeltur på drygt 6,5 km och Vinja vilade.


Var även hemma hos Vicky och kollade på den nya stjärnan Wiwi. Blev en väldans massa kort som när dom är fixade kommer i ett eget inlägg.


Onsdag 18/6 Bozza tränat i Tredmillen 30 min varav trav 20 min i Jet Streamen.


Torsdag 19/6 Blev en liten kort promenad på 2,5 km.


Fredag 20/6 Åkte till Vilsta och gick en promenad på ca 2,5 km medans resten av familjen kollade midsommar firande.


Tjejerna fick även springa lite i Vilsta backen, phuu vad jobbigt   .


.

 

Poserar högst upp i Vilsta backen.


 

Busiga tjejer.


                 

Blev en väldans massa spring i backen.


 

Bozza filosiferar lite.


 

Söta rumpor i backen.


 

Nu kommer vi matte....


 

Min söta Bozza.


 

Mina små sötnosar   


 

Vinja   


 

Bozza   .


.

På kvällen blev det en promenad runt i Torshälla på ca 4,5 km.


Lördag 21/6 Åkte till Kjula och spårade med tjejerna.


Bozza fick ett spår på lite drygt 700 meter med 6+slut. Det gick bra och hon hittade alla pinnar   . Kändes tyvärr lite ofokuserad   men hon hittade ju run så nått rätt gjorde hon väl   .


Vinjas spår blev nästan 800 meter med 7+slut. Vinja spårade bra och hittade alla sina pinnar och även upptaget var bra   .


.

Duktiga tjejer efter dagens spår.


.

Blev även varsitt uppletande för tjejerna med 5 föremål var och det gick alldeles lysande   .


.

         

Bozza uppletande.


 

Bozza med alla saker hon hittade.


.

         

Vinja uppletande.


 

Duktig Vinja med alla saker hon hittade.

.


På kvällen blev det en cykeltur med Bozza på ca 7,5 km.


.

Söndag 22/6 Blev en promenad på ca 6,5 km i riktigt varierande väder. Var sol   och regn   om vartannat.


Blev även varsitt kort lydnadspass för tjejerna. Med Bozza blev det lite apportering, inkallning, framförgående och fritt följ.

Med Vinja blev det metallen, ink med stå o ligg och lite fritt följ med stegförflyttning o vändningar.

Avslutade med 2 minuters platsliggning vilket gick jätte bra   .


.

     

Busiga tjejer.


 

Min söta lilla Bozza   .


 

Vinja med metallen.


 

Bozza med träapporten.


 

Platsliggning.


.

Måndag 23/6 Vilodag, skulle cyklat med det började ösregna.


.

Ja då var jag äntligen i fatt igen då   . Hur länge det varar kan jag inte säga, kommer säkert dröja tills nästa uppdatering om jag ska fortsätta så här   .


Nu ska det bli en cykeltur med flickorna och det får ni höra om en annan dag.


Ha det så bra   . 











Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards