Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 28 mars 2014

Av Heratorpets Vinja - 28 mars 2014 23:49

Ja då ska jag försöka sammanfatta veckan då. Är verkligen inte bra blogga så sällan för det blir så mycke att sammanfatta.


I söndags så åkte jag till bruks, det var ett gäng från Lövlunds kennel där och bland annat Bozzas halv syster Nixxa. Var jätte kul att träffa Nixxa och matte Lotta igen   .


.

Fina Nixxa   .


.

       


.

Tjejerna fick träna lite lydnad och uppletande när vi var där.


För Bozza blev det lite fritt följ, framförgående, hopp, apportering och läggande. Hon skötte sig riktigt bra   .



För Vinja blev det lite fritt följ, sakta gående, metall apporten och lite hoppträning.


.

     

Blev lite posering innan träningen.


   

Busig Bozza.


     

Hoppträning.


 

Apportering.


   

Lillpluttan.


 

Vinja poserar i solen.


   

Hoppträning.


 

Vinja med metallapporten.


.

Blev inga kort från uppletandet.


I måndags så blev tjejerna vaccinerade. Efter det så åkte vi till bruks och körde lite uppletande.

Blev 5 föremål var som gick bra   .


I tisdags så tränade Bozza i Treadmillen. Blev ett pass på 30 min varav 20 min trav i Jet Streamen.


.

 

Bozza i Jet Streamen.


.

I onsdags blev det bara en kortis ut till udden och tillbaka. Här kommer några bilder från den lilla svängen.


.

I torsdags så blev det en promenad på ca 4,5 km med uppletande och intervaller. Blev 4 föremål var och intervallerna var 4 st som sammanlagt blev ca 1200 meter.


.

   

Lite bus på promenaden.


     

Min lilla skrutta   .


 

Min fina Vinja.


   

Mysigt i gräset.


 

Duktiga tjejer efter uppletandet.


   

Åhh hopp.....


 

Full fart i en av intervallerna.


   

Full fart på Bozza.


     

Intervallträning med Bozza.


 

Hon är inte stilla speciellt mycke lilla Bozza.


 

Min söta flicka.


.

Idag fredag så blev det en kort sväng på 3 km med lite lydnadsträning på Torsharg för bägge tjejerna.


För Bozza blev det lite fritt följ, ställande, inkallning, framförgående och platsliggning 2 minuter.


För Vinja blev det inkallning med bara ställande, sakta delen på framåtsändande, kryp och platsliggning i 2 minuter.


Bilder från idag kommer ev en annan dag för jag har inte hunnit fixa dom.


Nu är det dags att sussa lite så Natti, Natti på er alla   .





Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards