Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 12 februari 2014

Av Heratorpets Vinja - 12 februari 2014 22:44

Idag så åkte jag och tjejerna till Kjula skogen för att passa på att spåra lite innan det blir mera snö.


Fanns en del snö men inte så mycke att man inte kunde spåra   .


Bozzas spår var ca 800 meter långt med ca 6 vinklar och 4+1 apporter. Hon var jätte duktig mattes lilla pärla och hon hittade alla sina apporter   .


Vinjas spår var ca 1000 meter långt med 2 spetsvinklar och några vanliga vinklar. Hon hade 7+1 apporter och även hon hittade alla   .


Några bilder från spåret blev det tyvärr inte   . Hade tänkt försöka filma men det fick jag ge upp rätt snabbt då bägge tjejerna ligger på ordentligt när dom spårar.


Efter spåret så vallade jag av en nästan full ruta och körde lite uppletande. Bägge fick 4 föremål och dom skötte sig kanon och hittade alla sina saker   .


Här kommer lite bilder från uppletandet. Först kommer ett gäng bilder på Bozza när hon letar sina saker.


.

               

.


Vinja uppletande.


.

                   


Så duktiga dom är mina flickor   .


Efter uppletandet så blev det lite bus och här är lite bilder från det.


.

           

Dom har så kul tillsammans.


 

Vinja   .


 

Bozza.


 

Duktiga tjejer efter dagens spår och uppletande.


Att busa med pinnar är kul, dragkamp är himla populärt.


.

             


 

Tror Bozza får sig en lite tillsägelse av morsan.


 

Jag vill också leka med pinnen....


 

Sur Vinja som talar om att pinnen är hennes.


   

Kaxig lite Bozza som försöker sno morsans pinne.


   

Det gäller vara envis....


 

Söta Bozza.


.

Blev ingen promenad idag för det orkade jag inte efter att traskat runt i skogen flera gånger   . Men förhoppningsvis så blev dom nöjda med spåret och uppletandet   . Ja Vinja blev säkert nöjd men lilla galningen Bozza hon ville allt göra mycke mera.


Ja det var allt för idag, hoppas att ni alla haft en bra dag   


 

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards