Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 11 februari 2014

Blev En Kort Promenad I Går & Träning I Treadmillen För Bozza

Av Heratorpets Vinja - 11 februari 2014 16:12

Mitt minne är verkligen inte vad det borde vara   . När vi skulle gå ut på promenad igår så fick jag en liten tanke att jag skulle kolla i almanackan. Det var verkligen en himla tur för Bozza skulle träna i Treadmillen kl 17   .


Så den planerade längre promenaden blev bara en kortis   . Attans tur att jag kollade så vi inte missade den   .


Här kommer det lite bilder från våran lilla promenad.


.

Full fart på tjejerna.


 

Utsikt från slussen.


 

Ser nått spännande.


   

Lillskruttan.


 

Sötnos.


 

Lite änder såg vi.


         

Var väldans spännande vid vattnet.


   

Så härligt att snörulla tycker Vinja.


   

Min lilla Bozza.


 

Morsan är lite sur tror jag.


 

Mina fina flickor.


 

Nyfiken Bozza.


 

Poserar lite.


 

Mattes älskling   .


 

Lekte lite med en av bilderna.


 

Bozza gömmer sig i gräset.


 

Lekte lite med den också.


Roar sig med en pinne.


 

Lillskruttan.


   

Skäller på morsan som snodde pinnen.


 

Attans vad sur hon är då....


   

Hittat sig en egen pinne.


 

Fina tjejen.


     

Lite bus han dom med också.


.

Sen var det dags för lite träning i Treadmillen för Bozza. Idag så var passet 25 minuter utan paus. Började med 4 min uppvärmning, sen skritt i 5 min, sen skritt 1 min i Jet Streamen, 10 min trav och av dom så var 3 min med Jet Stream, avslutades med 5 min skritt och nervarvning.


Här kommer 2 kort när Bozza går i Treadmillen.


.

   

.

Ja det var det som hände igår. Idag fick tjejerna följa med Zäpo och hans matte ut på promenad då jag var lite upptagen.


Nu är det dags för mat och sen ska jag och en kompis åka och lyssna på en föreläsning på Strömsholm.




   




 

 
 
Henrik Olsson

Henrik Olsson

11 februari 2014 17:49

Det är spännande med vatten! :)

http://www.henrikolsson.eu

 
Sara

Sara

11 februari 2014 23:03

Härliga bilder!
Dom är så vackra dina tjejer! <3
KRam

http://hungryeyes.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Anneli

17 februari 2014 10:53

Underbar blogg och vilka härliga bilder som alltid..stor kram å tack för du delar med dej av era dagar som ger guldkant på mina

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards