Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 21 december 2013

Ja Då Blev Det En Veckoblogg Denna Gången Då

Av Heratorpets Vinja - 21 december 2013 14:30

Har tyvärr inte hunnit blogga i veckan   så det får bli en veckoblogg denna gången.


I måndags så blev det bara en tur ut till udden med tjejerna som blev ca 2 km för det började regna   . Som tur är så busar dom ju så lite rörde dom på sig i alla fall   .


.

Min fina Vinja.


 

Full fart på Bozza   .


 

Ja vill också ha pinnen morsan.....


 

Busiga Vinja.


.

I tisdags så blev det en promenad på ca 4,5 km och även uppletande för tjejerna med 5 föremål var. Dom var såå duktiga mina flickor   . Efter det så gick vi ner på Torsharg där det blev 4 intervaller runt stora gräsplanen och dom blev sammanlagt ca 1200 m   .


.

 

Kolla in raggen, Bozza ser en "ful" hund på andra sidan ån.


   

Min söta tjej   .


 

Lite dragkamp är kul.


   

Duktiga flickor efter dagens uppletande.


.

I onsdags blev det en promenad ut mot Våtmarken som blev ca 5,5 km. Blev lite "träning" för tjejerna också. För Bozza blev det lite ingångar, fritt följ och inkallning. Vinja fick lite fritt följ med vändningar och stegförflyttningar.


Tyvärr blev det inga bilder den dagen för det var så trist ute   .


I tordags blev det också en promenad vid Våtmarken men från andra hållet. Vinja sonen Zäpo var med idag eftersom hans matte jobbade. Sen har dom så kul tillsammans alla tre   .


Då blev det lite bilder som kommer här.


.

Vinja och Zäpo.


   

Full fart på Vinja.


     

Mycke bus blev det.  

 

 

Jävla morsan och bitas då....Det gör ju ont....


 

Zäpo och Bozza.


   

Fina gänget       .


 

Letar lite delikatesser....ankbajs   .


 

Zäpo på språng.


Ha ha, morsan ser oss inte nu.... 


   

Zäpo   .


 

Lillskruttan.


 

Dragkamp.


 

Sötisar.


Alla har dragkamp.


   

Stiliga Zäpo.


   

Mera dragkamp.


 

Snyggingen Zäpo. 


.

I går fredag så stod det simträning på schemat   det är verkligen super kul tycke bägge två   . Lite drygt 30 min simmade dom och Vinja fick sig lite intervaller i Jet Streamen också, blev 2*15 st ungefär.


Bozza hon leker mest i bassängen menlite träning får hon nog, hoppas jag.


.

 

Tjoohoo nu kommer jag.... 


  Hallå.....Måste du stänka så.....


 

Lillskrutan.


 

Flygande Bozza.


 

Värsta gremlin ser hon ut som....


 

Vinja vet hur man gör i vattnet, simmar....


   

Ni märker att Bozza gillar att hoppa   .


 

Mor och dotter.


 

Hela Bozza är blöt, hon ser ut som en dränkt katt....


 

Vinja gillar också att hoppa.


 

Duktiga Vinja.


 

Gäller att akta sig när det skakas för annars blir man blöt.


.

Idag är det verkligen riktigt skit väder ute , så jävla trist   . Så idag blir det nog en slappar dag om det inte blir bättre väder till kvällen.

Ha det så bra ni alla så hörs vi en annan dag   .

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards