Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 7 december 2013

Idag Har Vi Alla Blivit Väl Motionerade

Av Heratorpets Vinja - 7 december 2013 23:27

Ja då ska jag väl försöka få till en liten blogg igen då. I onsdags så blev det en liten sväng mot Torsharg och tillbaka som blev ca 4 km.

Blev tyvärr inga bilder.


På kvällen kom Lena och grabbarna för på torsdagen skulle vi åka och röntga Bozza och Bärra. Dom var rätt trötta resten av den dagen så det blev mest bara vila   .


.

 

Solen på väg upp när vi var på väg.


 

Här var vi.


.

Igår skulle vi varit på Strömsholm och simmat på kvällen   , vilket hade passat perfekt med tanke på vilket skit väder det var. Men på em ringde dom från Strömsholm och sa att dom hade fel i poolen så vi kunde inte komma.

Det var sonen som svarat och tyvärr så berättade han det lite sent   så det blev vila för tjejerna.


Men det tog vi igen med råge idag   . Vi började att gå en promenad strax efter kl 11 och den blev ut till Viggeby och tillbaka som blev drygt 6,5 km med en massa bus. Vi var ute lite drygt 2 timmar och det blev en väldans massa fotande   .


Sen kom vi hem och slappade lite i soffan. När vi varit hemma ca 45 min så fick jag ett mess från en kompis som undrade om vi ville följa med på promenad   . Först sa jag att vi redan hade gått men efter en stund så sa jag att vi kunde hänga med   .


Så vid kvart i två så traskade vi ut igen   , var inte meningen vi skulle gå så långt. men det blev samma sväng igen på drygt 6,5 km så idag har jag gått drygt 13 km. Hur mycke tjejerna har gått har jag ingen aning om. Men Bozza som far som en galning har säkert gått minst 2 mil idag   .


Blev ett gäng kort från första svängen som kommer här.


.


Bozza kommer farande över ett träd som ramlat.


         

Sen blev det en massa bus. 


 

Full fart på tjejerna.


 

Vinja   .


   

Lite sol hade vi idag.


     

Sen blev det mera bus.


 

Självklart så måste det poseras.


   

Mina fina flickor   .


 

Dom hade kul i snön.


   

Blev lite poserande med solen bakom.


   

Vinja poserar.


 

Bozza fick också posera lite.


 

Bozza har hittat en isklump.


   

Mycke bus blev det.


   

Min lilla skrutta   . 


 

Min fina flickor   .


.

Här kommer några bilder från andra promenaden. Men det blir bara några få för det hade redan börjat mörkna   .


.

 

Zäpo med en pinne.


 

Lite bus.


 

Bozza och Zäpo.


 

Avslutar med en gruppbild.


.

Sen blev har det bara blivit slappa resten av dagen för vi var alla tre super trötta   . Så förhoppningsvis kommer jag i säng lite skapligt idag.


Ha det så bra och natti, natti på er   .

 
 
Henrik Olsson

Henrik Olsson

8 december 2013 19:35

Många härliga bilder på vovvarna! :)

http://www.henrikolsson.eu

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards