Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 6 oktober 2013

Nu Var Det Så Länge Sen Att Jag Får Skämmas.....

Av Heratorpets Vinja - 6 oktober 2013 22:30

Jösses vad länge sen jag var här och bloggade....Ja skäms verkligen   .


Kommer tyvärr inte ihåg allt vi gjort sen sista bloggen men vi har både tränat en massa och gått en massa promenader, både själva och med sällskap.


Vi har tävlat också, det var förra söndagen 29/9 i Nyköping. Var tyvärr den sämsta tävlingen vi någonsin gjort   . Vi nollade framåtsändandet och hoppet. Fick bakspår och missade 3 pinnar. Så ni förstår att resultatet blev där efter. Hur vi fick en godkänd tävling på det resultatet är för mig en gåta   men vi slutade på 423 poäng och blev godkända.


.


Vi gick en sväng mot Våtmarken för ett tag sen, men det blev lite skumt så där i från kommer nu dom bilderna.


.


 

Härligt med solnedgång.


 

Lerklumpar är mums tycker Vinja, eller också retas hon bara med dottern   .


   

Bozza hittade en egen lerklump.


.


Vi har varit ute på promenad med Vicky och hennes grabbar 2 dagar i rad och här kommer lite bilder från dom promenaderna.


.


 

Hela gänget.


 

Molle.


 

Happy, Molle och Vinja.


 

Bozza.


 

Happy och Bozza.


   

Molle.


 

Bozza och Vinja siktar in sig på Happy.


 

Bozza i höga gräset.


 

Texas i höga gräset.


 

Vicky lurade ut oss bland värsta riset i skogen.


 

Texas, Vinja och Bozza.


 

Självklart blev det en grupp bild också. Molle, Happy, Vinja, Bozza och Texas.


 

Gänget poserar på stenen. 


.



Här kommer lite bilder från när vi gått här hemma i Torshargs skogen. Har även blivit uppletande några gånger och lite intervaller några gånger nere på Torsharg.


.


 

Så vackra färger på träden.


Utsikt vid udden.


.


Här kommer ett gäng bilder när tjejerna poserar bland höstlöven.


.


             

Mina fina flickor   .


 

Lite uppletande har det blivit.


     

Det är kul att ha dragkamp.


 

Min söta lilla Bozza.


 

Mina älsklingar.


 

Spanar lite.


.


Vi har även hunnit med några promenader i Vilsta, men tyvärr inte så mycke bilder från det. Bara när tjejerna poserar i solen i skogen.


.


   

Mina söta tjejer   .


.


Idag så har vi varit i Kjula skogen med Ingrid och spårat o gjort uppletande.


Både Bozza och Vinja klarade både spår och uppletandet bra   . Tyvärr inga bilder, jo bara med mobilen så dom hamnar inte här.


.


Måste nog skärpa till mig med bloggen för man kommer ju inte ihåg vad man gjort när man bloggar så sällan. Ska försöka skärpa till mig men jag kan inte lova nått   .


Nu är det i alla fall hög tid göra ordning inför morgon dagen då klockan ringer 4,30   . Så ska man hinna sova nått är det bäst sätta fart och göra sig klar.


Ha det så bra och sköt om er alla   .



   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards