Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 21 juli 2013

Ligger Åter Igen Efter med Bloggen.

Av Heratorpets Vinja - 21 juli 2013 23:45

Ja då ligger jag efter med bloggandet igen nu då   . Har varit en himla massa bilder att fixa och sen har jag skickat en massa bilder till olika människor och det har tagit lite längre tid än jag tänkt mig.


Får väl bli en resume från veckan lite kort.


I måndags när lägret var slut var vi alla rätt trötta så då tog vi oss en vilodag.


I tisdags så gick vi en promenad runt i Torshälla och hade lite miljöträning och hon fick kampa på en massa olika underlag. Hon skötte sig kanon min lilla pärla   .


I onsdags så var vi med Zäpo och hans matte vid Jollebasen och simmade. Blev nästan 30 min i vattnet för lilla Bozza   . Här kommer lite bilder från badet.


.


 

Zäpo och Bozza.


 

Min lilla gremlin.


 

Zäpo njuter i vattnet.


 

Bozza hugger i vattnet så det stänker.


 

Mitt lilla sjöodjur.


 

Zäpo väntar på att sin sak ska kastas i vattnet.


 

Bozza hoppar i vattnet.


   

Fina gossen   .


 

Zäpo och Bozza.


 

Stiliga Zäpo.


 

Min lilla skrutta.


 

Så fina dom är halvsyskonen.


 

Trött Bozza efter en dag med simträning.


.


I torsdags så slappade vi mest på fm och på em åkte vi hem till Lena och grabbarna. Skulle åka och ge Vinja laser på fredag fm så för att slippa gå upp så tidigt åkte vi dit dagen innan.

I fredags så fick Vinja behandling med laser och innan vi åkte hen så fick Qalle, Bärra och Bozza ett litet uppletande.


Här kommer dom bilderna.


.


 

Lena och Qalle tränar sidförflyttningar.


 

Stiliga Qalle.


 

Qalle på väg ut i uppletande rutan.


 

Letar.....


 



 

Qalle hittade alla sina saker   .


 

Lite kamp med matte när man är duktig.


 

Vi vill också komma ut......


 

Bärra redo för uppletande.


 

Letar....


 

Hittar ett föremål.


 

Och kommer full fart in till matte.


Full fart ut på Bozza.


    

Letar....


 

Känner nått...


 

Jaa, där var den.


 

Full rulle in med föremålet.


 

Hittade flera saker gjorde hon också   .


 

Kampa är kul tycker Bozza.


.


I lördags så fick Bozza ett litet spår som var ca 220 m och det var 5+ slut. Hon har lite bråttom tjejen men skötte sig kanon och spårade fint och hittade alla apporterna   .


Efter spåret så åkte vi och tränade lite lydnad. Blev lite fritt följ, ingångar, hålla apporten, kvar stannande, inkallning och hopp.


Hon skötte sig skapligt på alla momenten. Är tyvärr lite okoncentrerad och fladdrar omkring lite, men det är väl bara träna vidare så kanske det löser sig det också   .


Blev inte nått fotande som ni antagligen förstår eftersom jag var själv. Men en liten hopp bild kan jag i alla fall bjuda på.


.


 

Hallå.....Hur länge ska jag sitta här egentligen....


 

Bozza hoppar.


.


Idag så har vi varit vid Jollebasen och simmat lite, men dom bilderna kommer en annan dag.


Börjar känna mig trött   så det börjar väl bli dags göra sig ordning och sova lite   .

 

 

 
 
Malin

Malin

23 juli 2013 17:59

Ibland blir ens blogg lidande utan att man själv direkt valt det, men vad gör det, dina inlägg kommer ju och det gillas :)
Fina bilder som alltid!
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
NIna

NIna

26 juli 2013 12:48

På sommaren hinner man inte blogga varje dag :). Det är bara så! Härliga foton som vanligt på både det ena och det andra. Badbilderna är helt ljuvliga! Hoppas att ni har en riktigt go lägervecka! //Kramar

http://www.palmstrand.se

 
Quila o Ronja

Quila o Ronja

30 juli 2013 01:05

Ujujuj, vad ni kommit igång ordentligt med träningen!!! KUL!
Så himla roligt när det ger resultat också. Jag saknar det där, att ha en hundkompis som är lika intresserad av att träna som jag. Lätt att strunta i det, om det kommer något annat i vägen. Bra att kunna sporra varandra. men, men, en vacker dag kanske jag hittar någon på, inte allt för långt avstånd.
Allt gott
Kram
Susanne

http://quilaoronja.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards