Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 18 juli 2013

Bilder Från Spårmarkens Lägret

Av Heratorpets Vinja - 18 juli 2013 01:24

Ja nu har jag äntligen fixat till alla bilder från Spårmarkens kennel läger som vi var på förra veckan.


Vi har haft super kul och Bozza har fått spåra en massa kluriga spår. Det har blivit på vall, klipptgräsmatta, grus, asfalt och skog. Hon har varit såå duktig min lilla flicka   . Hon har även fått flera spår med förlednings spår och det klarade hon galant   . Fattar inte hur för vi har absolut varken tränat på så långa spår som hon fått eller på så kluriga spår. 


Riktigt kul att det gått så kanon bra   även brorsan Bärra har skött sig suveränt i sina spår   .


En massa bilder på andra har det ju blivit, tyvärr inga på mig och Bozza   . Så det blir bilder på dom övriga som var med istället. Är inte helt säker på vad alla heter och vad hundarna heter, men jag ska göra ett försök.


.


 

Mia och Mats fixar med sina kameror.


 

Janet, Uffe och Carina.


 

Sara och Ryta gör sig redo för lite spår.


   

Ryta i spåret.


     

Mia och Max.


 

Uffe och Lena.


 

Janet och Gråmanns Cmilla.


 

Lite snack efter spåret.


     

Carina och Spårmarkens Tx.


 

Mats och Spårmarkens Tigra.


   

Spårmarkens Tigra.


     

Lena och Qalle.


 

Lite snack efter spåret.


 

Uffe instruerar hur han tänker gå spåret.


   

Janet och Gråmanns Cmilla.


   

Mia och jag tror Saga.


 

Fina Bärra.


 

Världens bästa kompis   .


     

Lena och Bärra.


 

Här var vi och spårade.


 

Louise lägger spår.


 

Uffe lägger spår.


 

Spårmarkens Troll.


 

Louise.


 

Janet och Cmilla.


     

Lena och Bärra.


     

Mats och Tigra.


 

Lena och Ego.


       

Lena och Qalle.


 

Fina Qalle.


 

Uffe lägger spår.


 

Tommy och Spårmarkens Zting.


 

Tommy och Uffe.


 

Spårmarkens Ryta.


   

Spårmarkens Tigra.


 

Tigra.


     

Bärra spårar på asfalt.


 

Lena och Bärra.


 

Spårmarkens Trigga med husse.


   

Carina och Spårmarkens Tx.


     

Janet och Gråmanns Cmilla.


   

Mia och Saga.


 

Tommy och Spårmarkens Zting.


   

Louise och Spårmarkens Troll.


   

Lena och Bärra.


   

Thoppe och Heratorpets UB Tiger som spårar efter husse.


   

Självklart så hittade Tiger sin husse.


.


Det var en del av alla bilder som jag tog, blev rätt många så jag hoppas ni orkade ända hit.


Nu är det hög tid att sova så natti natti på er alla    



 
 
Anna med flock

Anna med flock

18 juli 2013 06:23

Vilka härliga bilder! Fina hundar :) Kul att få spåra på så många olika ställen och underlag, nyttigt att se vad hundarna klarar. Härligt att Bozza var så duktig :)

http://timsevimse.wordpress.com

 
Ingen bild

Janet

18 juli 2013 06:56

Jättefina bilder!

 
Iréne

Iréne" title="http://blogspot.se]Iréne[/url]" target="_blank">blogspot.se]Iréne[/url]

18 juli 2013 09:38

Härliga bilder, tack för att få titta. PS. Dagen efter, då jag ev skulle komma tillbaka, åkte jag till sommarstugan och tog barnbarnen med mej då deras mor o far skulle jobba.

http://isodergren. blogspot.se

 
Malin

Malin

19 juli 2013 15:12

Åh vilka härliga bilder, och vad kul ni verkar ha haft det !:)
Tack för att vi får ta del av alla fina bilder!
Kram

http://starchild88.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards