Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 10 juni 2013

Varit Och Fotat På Lövlunds Kennelläger

Av Heratorpets Vinja - 10 juni 2013 16:33

I lördags så var jag och tjejerna i Sköldinge för att fota på Lövlunds kennel läger. Var extra kul för det finns tre halvsyskon till Bozza där   . Blev ett väldans massa fotande och en del av dom kommer här. Känner tyvärr inte till vem som är vem, förutom Bozzas halvsystrar. Så det blir bara en massa bilder idag och väldans lite text.


.


Börjar med Nixxa och hennes matte Lotta.


.


 



Sen lite bilder på söta Nixxa   .


.


           


.


Ninja med matte Carina.


.


 


.


Här kommer lite bilder på söta Ninja   .


.


         


.


Tror detta är halvbror Nisse.


.


 


.


Lite bilder på Linda, som har Lövlunds kennel och Märta.


.


             


.


Nu kommer det en massa bilder som jag tyvärr inte vet vilka dom är. Men jag hoppas det går bra ändå   .


.


                                .


.


Maria Roxin med sin boxer som jag inte vet namnet på.


.


      .


.


Ja då kommer det ännu mera bilder i en hög då.


.


                       


.


Linda tränar lite skydd med Otto.


.


             


.


Ja så kommer sista omgången bilder då.


.


                                           


.


Nu är det slut och jag hoppas att ni orkade ända hit, har ni gjort det har ni sett drygt 80 bilder.


.


Var som sagt ett jätte trevligt läger med en massa trevliga människor   . Dit åker vi gärna igen om vi får.   




 
 
Linda Ling

Linda Ling

10 juni 2013 17:34

Tack så jättemycket! Jättefina bilder! Kram Linda med flock

http://www.lovlundskennel.se

 
Mia och Greta

Mia och Greta

10 juni 2013 22:15

Jättefina bilder! :-)
Kände igen en del också

http://www.razzeltrazzel.se

 
Anna med flock

Anna med flock

11 juni 2013 10:15

Kul med kennelläger! Tränade du något själv också?
Härliga bilder på jobbande hundar!!! Fint väder verkar ni ha haft också :)

http://timsevimse.wordpress.com

 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

11 juni 2013 19:46

Vilket trevligt gäng! :)

http://www.henrikolsson.eu

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards