Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 30 maj 2013

Premiärdopp ute

Av Heratorpets Vinja - 30 maj 2013 22:45

Åkte till Jollebasen idag för att kolla hur varmt det var i vattnet. Blev riktigt förvånad att det var så varmt i vattnet som 20 grader, det är ju kanon för då kan vi ju börja simträna ute och då blir det ju många flera gånger till Vinja stora lycka   .


.


Bozza tyckte det var lite läbbigt i vattnet så hon gick ut till magen ungefär. Självklart blev det ett gäng bilder och dom får ni självklart se. Men eftersom klockan är mycke så blir det tyvärr inte text under varje bild för jag måste skynda mig i säng   .


.


Tjejerna har kul i vattnet.


 

Det räcker gå ut till magen tycke Bozza.


 


 

Kul att skutta i vattnet.


 

Vinja simmar efter sin badsak.


 

Bozza håler sig kvar på kanten.


 


 

Kommer med sin badsak.


 

Attack på morsan när hon kommer tillbaka.


 

Tjoohoo vad kul.


 

Bozza står och kollar på badsaken men törs inte gå ut.


 

Vinja hämtar den åt fegisen.


 

Vinja njuter.


 

Busig Bozza på bryggan.


 

Kollar in morsan i vattnet.


 


 

Självklart så poserades det på bryggan.


 

Söta Bozza   .


 

Sötnosen Vinja   .


.


Ja det var allt för oss idag. Klockan är 23,00 nu och min klocka ringer 4,30 i morgon så det är väl dags att sussa lite   . Men först ska hundarna rastas och det ska fixas mackor till jobbet i morgon.


.


I morgon direkt efter jobbet så åker vi hem till Lena och grabbarna och ska vara där hela helgen   , det ska bli så super kul   .


 


 
 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

31 maj 2013 14:12

Jag blev så sugen på att åka iväg och bada med dem! :P

Sv: Ja, jag hoppas på mycket vila denna helgen! :)

http://www.henrikolsson.eu

 
Kasper

Kasper

1 juni 2013 21:00

Visserligen har jag badat sedan isen släppte strandkanten, men det är skönare nu. Jag har ju också badat i just 20-gradigt vatten. :)

http://kasperian2.blogspot.se

 
Malin

Malin

1 juni 2013 22:41

Åh vilka härliga bilder , så roligt dom har det i vattnet!
Hoppas helgen är hittills bra och fortsätter så vara.!
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards