Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 29 maj 2013

Korta Promenader & Lite Träning

Av Heratorpets Vinja - 29 maj 2013 20:15

Var seg igår när jag kom hem från jobbet så jag fixade bara bilderna men orkade inte blogga nått   .


Igår så var det strålande väder med en stor sol på himlen   . Tidsotimist som jag är trodde jag att jag både skulle hinna med en skaplig promenad och träna, men efter vi tränat klart var klockan så mycke så det blev bara en kort sväng   . Men det var ju som sagt rätt varmt ute så dom flåsade rätt rejält när vi var klara   .


Vinja fick träna på sakta delen på framåtsändande, krypstarter och vänster svängar och lite fritt följ med stegförflyttningar och vändningar. Det gick väl rätt okej med tanke på att vi tränat så lite, men nog dröjer det innan vi kan anmäla till nån tävling. Behövs tränas en hel del om det ska funka kan jag tänka mig.


Bozza tränade lite följa övningar, ingångångar, sitt och ligg stanna kvar, inkallning och hålla apporten. Lillstumpan skötte sig rätt bra med tanke på att vi inte tränat speciellt mycke, måste nog bli ändring på det nu om vi ska komma nån vart   .


Idag på fm så regnade det ordentligt ute   , så vi väntade med att gå ut tills det slutade. Passade på att fixa lite hemma, kan ju också behövas ibland   . Så det blev bara en kortis på ca 3 km idag också. Men, men man hinner inte alltid.


Lite bilder från gårdagens lilla promenad och träning kommer här.


.

    

Lite bus blev det.


    

Bozza spanar på nått.


 

Vacker utsikt vid udden.


 

Sitt stanna kvar.


 

Kunde ligga kvar också.


 

Försökte få en bild med apporten men den blev inte så lyckad. Har inte tränat så mycke på det men tog en chansning för att få ett kort till bloggen   .


 

Vinja i sakta gåendet på framåtsändande.


 

Får ett varsågod och full fart till bollen.


 

Lätt att missa när man springer fort.


 

Glad Vinja med bollen.


   

Blev en apportering också.


 

Vinja tar en paus i solen.


 

Söta Vinja   .


 

Söta Bozza   .


 

Liten Bozza kommer farande.


 

Ser ut som hon siktat in sig på nått.


     

Var mycke spännande dofter på Torsharg.


 

Var en riktigt härlig dag igår.


 

Läcker gul färg på maskrosorna.


 

Syrenen har fin färg också.


 

Min fina Vinja.


 

Vinja.


 

Bustrollet Bozza.


 

Bozza.


.

Har vändskift idag så när jag slutar strax efter 21,30 så är det bara susa hem fort som den och sen försöka somna snabbt eftersom klockan ringer 4,30 så jag lär vara trött då   .


Ha det så bra ni alla nu   .

 
 
Nina

Nina

30 maj 2013 14:35

Det räcker väl alldeles utmärkt med en kortare promenad när man kommit iväg och tränat :). Ska man känna stress över att rundorna ska bli lika långa jämt blir det ju jättejobbigt att knö in lydnadsträning oxå. //Kramkram

http://www.palmstrand.se

 
Malin

Malin

30 maj 2013 22:57

Super duper fina bilder , som alltid!
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards