Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 22 maj 2013

Av Heratorpets Vinja - 22 maj 2013 23:45

Idag så han vi med en liten promenad i Torshargs skogen på ca 5 km, vi passade även på att göra ett lite uppletande.


Bozza fick för första gången testa 4 föremål i rutan och hon fixade det kanon   , hon verkligen en liten pärla min lilla tjej   . Vinja är alltid duktig och hittade självklart alla sina saker också   .


Sen blev det hemgång och börja med maten innan det var dags att lägga sig en stund   . Idag lyckades jag lägga mig skapligt och han ligga 2 timmar innan det var dags att gå upp   .


Det var rätt mulet när vi började våran promenad men efter drygt halva svängen så kom solen fram   .


Självklart blev det även lite bilder på dagens sväng.


.

 

Jaha, vad vill du nu då.....


 

Bozza på språng.


 

Skönt i gräset.


 

Gräset är högt på gärdet nu så Bozza syns knappt.


 

Fina Vinja.


 

Lillskruttan Bozza.


 

Lite natur fotografering blev det också.


 

Hon ser lite fundersam ut lilla Bozza.


   

Kom lite rådjur farande över gärdet men jag hade tur som såg dom först och han koppla tjejerna   .


   

Tjejerna väntar på att få göra uppletande.


 

Duktiga flickor som hittade alla sakerna   .


   

Söta lilla Bozza   .


 

Vinja poserar lite.


 

Bozza ville också vara med, hon är lite avundsjuk lilla skruttan.


 

Min fina Vinja   .


 

Lillskruttan.


   

Hittade lite vackra syrener.


 

Tror detta är körsbärs blommor.


 

Äppelblommor.


.

Ja så har våran em sett ut. Får hoppas på bra väder i morgon så man kan hitta på nån bra sväng att gå när jag vaknar.

Ha det så bra och sköt om er   .

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards