Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 21 maj 2013

Av Heratorpets Vinja - 21 maj 2013 23:45

Usch vad trött och seg man är när man gör natt skiften   . Har verkligen jätte svårt att komma igång.


Idag så har Vinja varit på Strömsholm och gått på Tread milen. hade lite svårt i början med att trava men så sänkte hon vattnet lite mera och då funkade det kanon bra   .


Hade tänkt hinna gå en promenad innan men som vanligt så susade tiden iväg alldeles för snabbt så det blev bara en liten snabb rastning och inte han vi efteråt heller för då var det bara hem och äta och försöka sova lite   . Tyvärr så blev det en alldeles för kort stund så man får väl se hur länge man håller sig vaken i natt nu då.


Nån kamera orkade jag inte ta med idag men några kort jag tog med mobilen kan jag ju bjuda på.


.

 

Bozza på bryggan och kollar in all ankskit som ligger där.


 

Lite posering på en brunn blev det också, fast dom var inte så samarbetsvilliga tyvärr   .


 

Bozza har fått sitt första egna tjänstetäcke.


 

Passade perfekt   .


 

Kolla in stilen som hon hade i morse när hon sov hos mig i sängen..... Hon är allt lite tossig min lilla tjej.


.

Ja det var allt för idag. I morgon så hoppas jag vi kan gå en ordentlig promenad   och även hinna sova lite mera på kvällen   .


Natti natti på er ni som får sova.

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards