Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 17 maj 2013

Av Heratorpets Vinja - 17 maj 2013 23:40

Tjoohoo, äntligen fredag och några dagars ledighet   . Idag så blev det åter en tur i Torshargs skogen men idag så fick tjejerna var sitt uppletande med 3 föremål var. Bägge tjejerna var såå duktiga   .


.


Dagens promenad blev nästan 5 km och självklart så fotades det en hel del också.


.


 


 

Tjejerna poserar lite bland smörblommorna.


 

Bozza kollar in en brygga.


 

Smörblomma.


 

Lite vackra vita blommor som jag inte vet vad det ska bli av dom.


 

Vitsippor.


 

Mattes fina flickor   .


 

Min fina Vinja.


 

Min fina tjej   .


 

Bozza bergsget   .


 

Vinja med ett av alla förmål på dagens uppletande.


 

Duktiga och lite trötta tjejer i värmen efter dagens uppletande.


 

Boza vill också pinnen.


 

Bozza med en häftig min.


 

Lillskruttan.


 

Min lilla flicka som börjar bli stor   .


.


Så har våran dag varit. Vad som händer i morgon har jag ingen aning om än. Vet bara att jag ska ta sovmorgon   .


.


Ha det så bra nu så hörs vi en annan dag   .

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards