Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 23 april 2013

Av Heratorpets Vinja - 23 april 2013 23:00

Blir att skriva kortfattat för klockan är mycke. Blev en promenad här hemma idag efter jobbet. Passade även på att göra ett uppletande i skogen.


.


Vallade en korridor, Bozza fick 2 föremål. Ett som hon fick synretning på och den andrade droppade jag på tillbaka vägen. Hon for ut och tog den som hon fått synretning på, sen in i full fart   . Skickade sen ut henne igen och nu fick hon jobba tösen, jösses vad hon sprang och letade   . Men hon var så duktig och gav inte upp och fick till slut vind på den och hittade den   .


.


Vinja fick 4 föremål och hittade alla direkt   .


.


Dagens promenad blev nästan 7 km och självklart så blev det en väldans massa fotande i solen och här kommer dom.


.


   

Blev lite bryggkoll idag.


 


 

Första poseringen i solen.


 

Lillskruttan.


     

Bus med morsan.


 

Full fart på Bozza.


 

Men hallå hur kom du upp....


 

Självklart kom lilla klätterapan upp också.


 

Nu är det väl i alla fall vår.


 


 

Min söta Bozza   .


     

Att det är så kul med vatten.


 

Mina sötisar.


 


 

Dagens andra posering.


 

Här körde vi uppletande.


 

Mina duktiga flickor.


       

Bozza har kul med en boll som hon hittade.


.


Som vanligt är klockan alldeles för mycke så nu säger jag Natti, Natti   .



Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards