Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 15 april 2013

Av Heratorpets Vinja - 15 april 2013 23:41

Blev en liten tur till Kjula idag på fm för att traska runt lite i skogen. Trodde det skulle vara mera barmark än det var.


.


Gick inte så långt men hundarna sprang desto mera   . Hade Zäpo med mig så han och Bozza hade super kul   .


.


Var tyvärr rätt mulet och trist ute så korten blev inte så bra   men det kommer ett gäng här som ni får stå ut med   .


.


 

Bozza och Zäpo.


 

Busig Vinja.


 

Busig Zäpo.


 

Sötnosar.


 

Vänta på mig brorsan.


 


 

Fina gossen.


 

Bozza vid grisböket.


 

Så fina alla tre   .


 

Zäpo.


 

Vinja.


 

Bozza.


 

Mycke grisbök var det.


 

Man måste vila lite också.


 

Söta Bozza.


 

Fina Zäpo.


 

Vinja är på hugget.


 

Liten pinn-paus.


.


Jag gick ca 2 km idag och hundarna sprang attans mycke mera.


Nu håller ögonen på att gå i kors så nu är det bäst jag lägger mig   .

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards