Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 1 april 2013

Av Heratorpets Vinja - 1 april 2013 22:00

Usch vad seg man är efter omställningen till sommartid   , känns verkligen som det saknas en timme   . Men det blir väl bättre när man vant sig   .


.


Em har varit full av aktiviteter, vi har spårat, gått promenad och sen har Vinja simmat   . Så nu är garanterat Vinja nöjd   .


.


Såg igår att det hade försvunnit en hel del snö på ett gärde vi har i närheten så jag tänkte det var bäst passa på att spåra lite.


Vinjas spår blev lite drygt 800 m, hon missade 2 apporter tyvärr och jag tror vi var ute lite fel på nått ställe   .


Bozzas spår blev lite drygt 100 m, hon var lite okoncentrerad så spåret gick så där.... Har ev planer att lägga nya spår i morgon till tjejerna och hoppas att det går bättre då   .


.


Efter spåret hade jag tänkt åka till Våtmarken för att gå en promenad, fick snabbt ändra mig när vi kom fram för det kryllade av bilar så det var bara att åka nån annanstans   . Blev att gå från andra hållet där det är mycke kladdigare, men vad gör man.


.


Dagens sväng blev ca 4 km och idag så blev det lite bus för tjejerna. Måste ju börja testa vad tassen/klon tål och hittills ser det bra ut   .


.


Efter promenaden var det bara snabbt hem och packa för kl 16,00 skulle Vinja simträna på Strömsholm   . Blev drygt 30 min i vattnet idag och även 2*12 intervaller i Jet Streamen och ca 12 hopp från rampen. Så idag så tror jag Vinja är rätt nöjd   .


.


Lite bilder från idag kan man ju inte vara utan. Är verkligen helt otroligt att vi har haft sol   och fint väder så länge nu.


.


 

Bozza på språng.


 

Lilla skruttan.


 

Passa dig du för nu tar jag dig.....


 

Vad då, jag göra nått dumt......Du måste skoja   .


 

Spännande dofter.


 

Tjoohoo vad kul vi har.


 

Men fyy faan vad det smakar illa då   .


 

Min lilla sötis   .


 

Shit också, bäst akta sig för morsan.....


 

Nu tar jag dig.


 

Bozza njuter av att äntligen få vara lös.










 

Så kul att busa lite med morsan.


 

Mycke spring i benen har hon skruttan.


 

Jag ger mig morsan.


 

Ja det är bäst du sköter dig....


.


Här kommer dagens bilder från Vinjas simträning.


.


 


 


 


 


 


 

Vinja älskar verkligen att simma   .


 

Vad då jag trött, du skojar......


.


Klockan rasslar som vanligt på när man sitter vid datan. Kanske bäst gå och sova lite snart för det är fm-skift så jag ska vara på jobbet 5,40 i morgon bitti   .


Så jag får säga natti, natti till er alla nu   .

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards