Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 9 februari 2013

Av Heratorpets Vinja - 9 februari 2013 22:21

I natt så kände jag att ja var på väg att bli sjuk och det stämde för när jag vaknade i morse så kändes det som en tankvagn kört över mig   .


Efter att jag rastat tjejerna och gett dom mat och själv ätit lite frukost så däckade jag i sängen en stund   . Men efter lite vila och en massa värktabletter så kändes det helt okej så jag bestämde mig för att ta en promenad med tjejerna   . Kan så här i efter hand säga att det var inte världens smartaste ide   .


Blev bara en kortis på ca 3,5 km men huu vad trött och seg ja blev efteråt   . Men vad gör man inte för sina kära små djur   , dom fick ju trotts allt ingen promenad igår heller   .


Fast jag kände mig rätt eländig så lyckades jag få ihop lite bilder, för hur trist är väl en blogg utan kort.....Hur trist som helst.....


 

Hittar du nått där morsan....


 


 


 

Ner mulad i snön av morsan.


 

Tjoohoo vad kul det är i snön.


 

Finns mycke spännande i snön.


 

Mitt söta lilla snömonster.


 

Att det ska vara så svårt att sno morsans boll.


 

Äntligen säger Bozza   .


 

Säg den lycka som varar länge för morsan snodde tillbaka den.


 

Full rulle på tjejerna.


 


 

Mina små sötnosar   . Hade svårt att välja så det blev bägge.


Säg den olycka som kommer ensam....Nu på kvällen så råkade jag bita sönder en tand   . Har gått av upp i från ända ner till tandköttet   . Så nu hoppas jag att ja slipper tandvärk och får en snabb tid hos tandläkaren på måndag. Känner att jag klarar inte av mera värk just nu för förkylningen gör att det värker i hela kroppen   


Bara hoppas jag klarar att sova nått i natt för huvudet känns rätt fullt just nu....


Hoppas att ni haft en bättre lördag än vad jag haft, fast det borde nog alla haft   .



Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards