Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 22 januari 2013

Blev En Sväng Runt Torshälla Idag

Av Heratorpets Vinja - 22 januari 2013 22:50

Idag så har solen lyst så vackert hela dagen   , men det har varit rätt kallt. Var -16 grader när vi gick upp i morse   .


Åkte inte iväg och gick idag utan tog en sväng runt Torshälla. Dom får ju tyvärr vara mera kopplade då men det kan ju också vara rätt nyttigt.


Vi var ute ca 1 timma o 30 minuter och gick lite drygt 6 km.


Här kommer lite kort från våran promenad.


 

Utsikt från slussen.


 

Naturens eget konstverk.


 

Vacker blå himmel hade vi idag.


 

Hmm, här luktar det spännande.


 

Så härligt ute.  

Men Bozza då, du står ju som en sågbock....


 

Lite vackra frostiga grenar.


 


 

Solen lyser så vackert på dom frostiga träden.


 


 

Vad vackert det blir med frost på gamla blommor/ogräs.


 

Letar du efter nått Bozza.


 

Mera fin sol.


 


 

Bozza med solen bakom sig.


 


 

Bozza spanar in änderna.


 

Nu är det nog ingen som ser mig.....


 


 

Märks det var kallt idag för det ångade om vattnet.


 

Älskar dom fina frostiga träden.


Nu måste jag hoppa i säng för jag ska vara på lasarettet i morgon 7,30 för provtagning och en massa andra saker som dom ska kolla. Så i morgon ringer kl 6,00 så i nte blir det nån sovmorgon då inte   .


Hoppas att ni också fått sett den fina solen hos er idag   .



 
 
Jessica Gnista Glimma

Jessica Gnista Glimma

23 januari 2013 00:11

Åh vilka fina bilder, jag missade tyvärr de flesta ljusa timmarna i dag pga att jag var tvungen att sova mellan nattpassen... Lycka till på lasarettet i morgon. kram

http://www.skeppartorps.se

 
Malin

Malin

23 januari 2013 16:24

Åh vilka fina bilder, men oj vad kallt det ser ut o vara!
Här är det idag -20 grader ute så hundarna var inte allt för roade att få leka ute , dom hoppade runt och drog upp benen för att slippa stå i den kalla snön :)
Hoppas din onsdag varit bra och att resten av veckan blir likaså!
Kram

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Rudi o matten

Rudi o matten

23 januari 2013 16:26

Så fint det var vid slussen! Ja, de andra fotona är också läckra!

http://www.bmwsfotoblogg.blogspot.com

 
Lindha

Lindha

24 januari 2013 20:56

Oj såna vackra bilder på omnejden! :-) Även dina söta flickor så klart! Visst är väl vintern en tacksam årstid att fota! Fast nu är det är riktigt kallt,,, Och dom spår kallare väder i februari :-/.
Ha en fin helg! Kram

http://vildarna.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards