Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 15 januari 2013

Av Heratorpets Vinja - 15 januari 2013 15:33

Vilken tur att jag har kort från igår för idag har det snöat en massa hela dagen så att fota var inte att tänka på   . Jag prövade men fick ge upp.


Börjar med igår då vi hade en otroligt härlig dag med blå himmel och en sol som lyste hela våran promenad   . Det är man verkligen inte borskämd med nu för tiden.


Var så härligt ute   . Igår fick vi ihop ca 5 km.


Idag så blev det inte så lång promenad för det var inte skönt när snön yrde i ansiktet   , gör inget att det snöar bara man slapp allt yrande och att det kunde snöa upp i från och inte från sidan.


Dagens sväng blev ut mot udden och runt vid Torsharg och den blev ca 3 km.


Här kommer gårdagens bilder.


 

Busig liten Bozza i farten.


 

Mycke spännande dofter.


 

Bägge läser nyheterna.


 

Skäller på morsan för hon vill ha pinnen.


 

Försök ta den om du törs.


 

Min söta fina Vinja   .


 

Fina dottern   .


 

Bara en liten rand mitt i som inte är frusen.


 

Lycka är att dela pinne med mamma   .


 

Kolla in Vinjas fina leende   .


 

Tjoohoo nu kommer jag.


 

Mera dragkamp.


 

Stolt vinnare av pinnen   .


 

Lillskruttan i solen.


 

Tänker inte kolla åt ditt håll.....


 

Hittat en egen pinne   .


 

Bildbevis på att vi hade sol.


 


 


 


 

Min söta lilla piraya   .


 

Litet vass strå.


 


 


 


 

Min vackra kloka Vinja.


 

Mina fina   .


 

Mattes lilla busfrö.


 


 

Bäst lägga upp flera bilder på solen medans den finns framme.


 

Liten sötnos.


 

Bozza idag ute i snön.


 


 

Har kommit en del snö nu så nu är det vinter igen.


Det var vad som hänt igår och idag. Nu är det dags att börja med maten och fixa lite innan jag måste sussa en stund   . Ska ju ut och jobba natt igen   .


Ha det så bra ni alla, ev hörs vi i morgon igen om jag orkar.

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards