Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 28 december 2012

Varit Lite Dålig På Att Blogga

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2012 23:00

Oj då vad dålig jag varit på att blogga på några dagar, jag får väl skämmas   . Har gjort 2 nätter nu i mellandagarna så tiden räckte tyvärr inte till att blogga.


I onsdags blev det bara en super kortis vid Våtmarken utan kamera för det regnade   . Inte kul när den fina snön regnar bort och det blir halt ute. Så då blev det bara ca 2 km innan vi gav upp.


Igår och idag så blev det samma runda runt i Torshälla på nästan 4 km. Skillnaden mot igår och idag var att solen lyste idag   . Så det var attans synd jag sov så länge för det var inte mycke sol jag han med.


Bilderna som kommer är både från igår och idag. Försöker trixa lite med egna inställningar men kameran och jag är inte riktigt överens   . Kan kanske bero på att jag trott det ska vara en sorts inställning men istället så skulle det vara en helt annan   . Ja ja, nån gång så lär jag mig väl kanske   . Tur jag har min kompis Annelie som har Enduros Farah att ringa och rådfråga   .


Så nu har jag fått lite tips och råd så får vi se hur det funkar då.


 

Söt liten Bozza.


 

Fina mamma Vinja.


 

Vi tänker inte kolla in i kameran....


 

Lillskruttan.


 

Skäller på morsan.


 

Full fart efter bollen.


 

Ge faan i min boll....


 


 

Bozza vill ha morsan boll.


 

Kanske funkar bättre framifrån kanske....


 

Idag så sken som sagt solen, även om den nästan hunnit gått ner innan vi kom ut.


 

Bozza spanar på några som var ute på isen.


 


 

Så härligt med blå himmel och sol.


 

Ska vi leka morsan.


 

Tjoohoo....


 

Vinja på språng.


 

Min söta lilla Bozza.


 

Alla tassarna i luften.


 


 


 


 


 

Busstund med morsan.


Ja det var det för denna gången då. Nu är man ju ledig några dagar igen vilket är super skönt   . Skulle nog lätt kunna vänja mig med att bara jobba 2 dagar i veckan   .


Ha det så bra nu ni alla så hörs vi nog i morgon igen   .



 
 
Ingen bild

siriosmilla

28 december 2012 23:47

Skämmas behöver du inte göra! Jag har varit ledig men ändå inte orkat blogga. Imorgon ska det nog bli av, kanske.... Om jag orkar!

 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

29 december 2012 00:15

Inget man behöver skämmas för - ibland blir det bara inte av! :)

http://www.henrikolsson.eu

 
Eva H

Eva H

29 december 2012 10:35

Bloggar gör man väl när man har lust/tid/ork/något man vill visa berätta osv? Skämmas ska man inte iaf!:D
Härligt väder hade vi med, men attans synd med all is som gör det mindre roligt att gå. MEN... Peppar, peppar - unge herr A har numer lärt sig att hejda sig i kopplet när jag säger till! (Han kan inte has lös inte...)
SV
Jo sängvärmare kan vara skönt. Är bara det att jag har alldeles egen inre termostat som skenar numer...:)

http://fyrfotingar.blogspot.se

 
Monica

Monica

29 december 2012 11:19

Är det någon som ska skämmas är det jag men tiden räcker inte till, lättare att göra en kommentar och gillamarkering på fb
Härliga bilder här har det regnat och töat och är snorhalt men jag är glad att någon dm snö är borta inte roligt att skotta tak i alla fall inte när det har den lutning som vårt har.
Ha det bra/Kram

http://ingemix.bloggplatsen.se

 
Jessica Gnista Glimma

Jessica Gnista Glimma

29 december 2012 22:40

Vaaaa har DU slarvat med bloggandet, det var ovanligt... Själv är jag glad om jag lyckas blogga varannan vecka eller nåt sånt. Men nu har jag faktiskt uppdaterat min blogg för andra gången den här veckan och känner mig lite stolt :)
Kram

http://skeppartorps.wordpress.com

 
Mia och Greta

Mia och Greta

29 december 2012 22:43

DU är väl inte dålig på att blogga! Ibland får man ta ett litet uppehåll ;-)
Fina bilder som vanligt

http://www.razzeltrazzel.se

 
Quila o Ronja

Quila o Ronja

29 december 2012 22:50

Jaa, jösses vad klurigt det är ibland, med inställningarna. Ofta tar man ju "ögonblicksbilder", och då "hinner" man inte fundera så mycket över inställningen ;-) Inte jag i alla fall!
Skönt med lite ledigt för dig
Kram, kram, hörs i morrn

http://quilaoronja.blogspot.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7 8 9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards