Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 10 december 2012

Har Haft Brorsan Bärra På Besök Här Idag

Av Heratorpets Vinja - 10 december 2012 23:55

Idag så hade vi riktigt fint sällskap på våran promenad   . Lena, Bärra och alla grabbarna kom hit till oss för att gå promenad   .


Åkte till Våtmarken för att gå en sväng. Är ju bra där för det är både plogat och himla bra sikt om det kommer någon med eller utan hund   .


När vi började våran promenad så sken solen och det var ca -10 grader ute. Tyvärr så mulnade det på efter lite drygt halva svängen och det började även att snöa. Vi var ute ca 2 timmar och gick ca 6 km.


Som ni förstår så blev det väldans massa kort och det har inte varit lätt att välja vilka som ska vara i bloggen. Men efter mycke sorterande så blev det lite drygt 40 kort kvar av 445 st som jag tog   .


 

Bärra och Bozza.


 

Fina Vinja.


 

Solen var framme lite på fm.


 

Bozza i snön.


 

Här kommer Vinja.


 

Ego som "smyger" på Bozza och Bärra.


 

Knutte, Ego och Qalle.


 

Så vackert.


 

Qalle anfaller Ego i nacken.


 

  .


 

Syskonen leker.


 

Hela gänget.


 

Vinja och Bärra.


 

Syskonkärlek.


 

Qalle och Ego busar.


 

Bärra.


 

Bozza och Ego.


 


 


 


 

Mycke bus blev det när syskonen träffades idag.


 

Dimman ligger på gärdet.


 

Bozza, Qalle, Bärra och Vinja.


 

Bärra och Bozza.


 

Delar pinne.


 

Stolt vinnare av pinnen   .


 

Knutte.


 

Lite blå himmel såg vi idag.


 

Godis tajm.


 

Den vackra solen som tyvärr är på väg bort.


 

Ego och Vinja.


 

Dom söta syskonen.


 

Tänk om vi kunde få såna här dagar hela vintern.


 

Ego spanar in småttingarna som leker i snön.


 

Bärra och Bozza bak o Qalle och Vinja fram.


 

Qalle har hittat en bra utkiksplats.


 

Försök ta mig om du kan.....


 

Fina lilltjejen.


 

Mycke busande i snön blev det.


 

Bozza, Vinja, Ego, Qalle, Knutte och Bärra.


 

Tre fina grabbar. Knutte, Qalle och Bärra.


Så har våran dag varit idag, attans kul att Lena och hennes grabbar kom hit och gick promenad med oss   .


Tog mycke längre tid än jag tänkt mig att fixa med alla korten och sen blogga   . Så klockan visar 01,15 så jag måste skynda mig avsluta här och gå och sussa.


Natti, Natti på er alla   .

 
 
Lenq Persson

Lenq Persson

11 december 2012 07:19

Vilka fina kort det blev och tack för en trevlig promenad

http://www.qallesqorner.se

 
Emma och malte

Emma och malte

11 december 2012 18:56

Helt underbara bilder! Riktigt fint när solen är framme :-)
Här är det minsann ingen sol alls :-(
kram

http://cockerkillarnarsvardag.blogspot.com

 
Quila o Ronja

Quila o Ronja

11 december 2012 23:14

Sååå mycket fina bilder på massor av härliga hundar!!!
Och vilken mysig promenad.
Ni hade tom sol????? Det fick inte vi :-(
Det blir ganska tidiga kvällar här nu......Du vet ju hur det är ;-)
Kramar

http://quilaoronja.blogspot.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7 8 9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards