Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 13 november 2012

Lillskruttan Är Halt :(

Av Heratorpets Vinja - 13 november 2012 17:00

Bozza är tyvärr fortfarande halt   . Så idag så har det inte hänt nått alls.


Har bara blivit små korta rastningar med bägge flickorna, så tyvärr har det blivit vila även för Vinja.


Ska till veterinären kl 11,00 i morgon och se vad det kan vara. Hoppas verkligen det är nått som går över snabbt och inte är allvarligt   .


Kameran kom med ut på en snabbrastning så det inte skulle bli helt tomt här inne   .


 

Hmm, Bozza är inte alltid så lätt att få som modell medans morsan vet hur man gör.


   

Mina fina tjejer   .


 

Liten söt Bozza   .


 

Min fina Vinja   .


Roligare än så här har det inte blivit här idag.


I morgon så kanske min nya kamera kommer som jag beställt, ska bli SÅ KUL   .


Nu ska jag äta och sen rasta tjejerna för att sen försöka sova några timmar innan jag måste åka till jobbet.


Ha det så bra ni alla och sköt om er   

 
 
Nina

Nina

13 november 2012 17:14

Det är aldrig roligt när valpar/unghundar blir halta men det brukar iaf vara positivt om det kommer plötsligt och inte smyger sig på. Tyder på en skada hon fått när hon rusat runt i skogen - typ sträckning. Håller tummen för det! Beställt kamera igen? Herregud, du köpte väl den du har rätt nyss :)? //Kramkram

http://www.palmstrand.se

 
Sofie

Sofie

13 november 2012 17:51

usch vad tråkigt att hon har sträckt sig. Det har ju även Astrid gjort. Hon är dock inte halt längre men jag tycker att mellanhanden trampas ner mer på den foten hon gjorde illa. För astrids del var det bara en litet hopp över ett dike som gjorde skadan. Jag hoppas verkligen att hon blir bra snart igen din tjej. Himla snygg har också också blivit och inte så lik sin mor längre.

http://maysan-astrid.blogspot.com

 
Ingen bild

Annica,Älsa o Bollnäsa

13 november 2012 18:02

Men vad tråkigt med hältan, håller tummarna att det "bara" är nåt enkelt som fort går över....att hålla en valp lugn är ju inte det lättaste heller!!
Superfina foton!!!!

 
ulf

ulf

13 november 2012 18:49

Hoppas att det inte är nåt allvarligt. Det går ju oftast över, men som nån skrev..det är ju inte så lätt att hålla dom lugna. Energin minskar ju inte precis.
Ulf

http://bakomorden.blogspot.se

 
Kasper

Kasper

13 november 2012 21:49

Här håller vi tassar för Bozza! Det är ju lätt hänt, att bli lite justerad ibland, när man far fram över stock och sten.

http://kasperian2.blogspot.se

 
Rudi o matten

Rudi o matten

13 november 2012 22:13

Rudi blev ju plötsligt halt på sin femårsdag som han firade med att tokrusa över stock och sten. Riktigt svårt halt blev han, men med ett par dagars vila gick det över. Hoppas på samma positiva utveckling för Bozza!
Ny kamera IGEN???

http://www.bmwsfgotoblogg.blogspot.com

 
Monica

Monica

14 november 2012 07:18

Håller tummarna med det är nog bara växtvärk eller något liknande hon har ju vuxit ganska fort. Zeus hade det i ett halvår gick runt på alla fyra ben, trodde aldrig han skulle vara HD/AD fri men det var han;-)))
Fina bilder på sötnosarna;-)Kul med ny kamera ska du bli proffs.
Ha det bra/Kram

http://ingemix.bloggplatsen.se

 
Lindha

Lindha

14 november 2012 11:15

Trist med hältan, drygt :-( Men måste inte alltid "måla fan på väggen", min ena kille blev halt innan året men lite vila o ev kur, minns inte, så har alla hans ben fungerat som dom ska efter det, i sisådär 6 år ;-)
Håller tummarna!

http://vildarna.bloggplatsen.se

 
Emma och Malte

Emma och Malte

14 november 2012 14:37

Stackars Bozza, hoppas hon är bättre idag eller att du fått veta vad det kan vara!
Vad har du beställt för kamera?? :-) är du inte nöjd med den andra?
Kram

http://cockerkillarnasvardag.blogspot.com

 
Felix

Felix

14 november 2012 15:59

Hoppsar att det inte är nåt allvarligt utan bara en sträckning, för det är lätt gjort när man är en sån där glader jycke som hoppar och studsar sig fram. Kan bara gå till mig själv, för jag vet hur lätt det är när man far runt som en dårfink, hihi.

Russelpussisar.

http://taxar.bloggagratis.se

 
Sigge Svamphund

Sigge Svamphund

14 november 2012 18:58

Jag har varit halt ett par ånger men efter ett par tråkdagar så har det varit borta igen

http://svamphunden.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards