Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 28 oktober 2012

Promenad I Kjula Och Lite Miljöträning

Av Heratorpets Vinja - 28 oktober 2012 22:30

Även idag så har vi haft ett riktigt kalasväder med sol   och vindstilla. Lite minus grader var det men helt okej när vi hade sol.


Blev en tur till Kjula även idag, gillar den där blå slingan så det är bäst passa på att gå den när man är ledig och vädret är bra   .


Den svängen är 4,3 km.


Efter promenaden så passade jag på att åka ner till Eskilstuna Djurklinik och gå i galler trappan. Det var 3:e gången som Bozza var där o gick och det märks stor skillnad redan på bara dom få gångerna   . Hon tyckte inte den var alls lika läbbig som sist   , så nu gäller det att åka dit så ofta man har tid och knalla i den.


Våran Tv och internet har krånglat hela helgen så jag hoppas att jag hinner blogga klart innan det lägger av igen   .


 

Vi träffade Jeanette och hennes vovve i skogen som vär där och tränade sök.


 

Var lite frostigt ute.


 

Fina flickor i mossan.


 

Liten söt Bozza.


 


 

Måste ju ha lite solbilder på tjejerna.


 


 

Är så härliga promenadvägar i Kjula.


 

Finns en del spännande dofter.


 

Lillskruttan.


 

Var frostigt där inte solen varit.


 

Mattes pärla.


 

Flickorna i skogen.


 


 

Bozza hittade is som var kul att leka med.


 

Men kommer du då....


 

På väg upp.


 

Ska bara kolla lite här.


 

Min duktiga lilla flicka   .


I morgon så börjar eländet igen   , ja jobbet alltså. Gör som tur em så jag behöver inte gå upp super tidigt efter den sega natt veckan.


Ledigheten efter man gjort nätter är nog den "sämsta" inte pga av själva ledigheten utan att man gör 3 em så på söndagarna brukar man komma på att man kanske behöver laga en massa mat så man slipper det när man har så dåligt om tid.


Så jag har stått vid spisen rätt många timmar nu på kvällen   .


Får hoppas att internet stannar kvar en stund så man hinner skriva alla räkningar.


Hoppas verkligen att dom har fel om vädret för morgondagen, för det ska visst bli regn   . Verkligen helt onödigt när det varit så fina dagar nu.


Ha det så bra ni alla och sköt om er   .

 
 
Kasper

Kasper

29 oktober 2012 00:05

Jag är jätteimponerad över galelrtrappan - jag tror inte jag skulle våga gå där!! Hoppas matte inte tänker prova... ;)

http://kasperian2.blogspot.se

 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

29 oktober 2012 05:05

Ja, vädret har verkligen inte varit fel dessa dagar - men veckan som kommer lär inte bjuda på så mycket sol här nere i alla fall :/

http://www.henrikolsson.eu

 
Emma och malte

Emma och malte

29 oktober 2012 10:07

Såna galler gillar inte Malte. Han undviker helst att gå i dom, tränade lite med han förra vintern, men här där jag bor finns det inga såna :-(

Härligt väder fick nu ju också! Hoppas det blir en sån vinter med mycket sol :-)
kram

http://cockerkillarnarsvardag.blogspot.com

 
Ingen bild

Annica,Älsa o Bollnäsa

30 oktober 2012 06:25

Ja vi fick blötsnö vi :( men den är snart borta igen!
Vilken spännande trapp, ja den är nog kanon att träna på, är nog en del vovv som inte skulle sätta sin tass där :)fina bilder på dina flickor.
Ha det bra!

 
Malin

Malin

30 oktober 2012 08:22

Super fina foton :) Vilken härlig dag!
kram

http://starchild88.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards