Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 15 oktober 2012

Kan Man Beställa Bättre Väder Nånstans???

Av Heratorpets Vinja - 15 oktober 2012 21:15

Ja då har man avverkat första fm av tre   . Men huu vilket väder det är   , har väl regnat nästan hela dagen   .


Hade sån tur att det var uppehåll när vi skulle gå promenad   , men ack den lycka som vara länge   . När vi kommit en bit på elljusspåret så började det att regna lite smått. Som tur kom det inte så jätte mycke men när vi var vi udden på tillbaka vägen så började det att öka så man han bli lite blöt innan vi var hemma.


Dagens promenad blev ut mot udden och sen elljusspåret och sen udden hem igen. Enligt Runkeeper så blev den 4,3 km.


Så det var tur att jag han att fota lite innan det började regna   .


 

Vinja ute och kollar lite bryggor.


 


 

Bozza har också lärt sig av mamma att kolla bryggor.


 


 

Mor och dotter gör en gemensam koll.


 


 

Lite bus med morsan.


 

Bozza på språng.


 

Som vanligt mulet och trist ute.


 


 


 

Bozza sköter sitt jobb ordentligt   .


 

Dom vackra fina höstlöven är snart borta.


 

Min söta Bozza.


 

Min söta Vinja.


 

Bozza tar en paus efter att fått ett tokryck i skogen.


Ser verkligen inte fram att ut med tjejerna i ösregnet   , det är vid såna här tillfällen man önskade att man bara hade akvarie fiskar   .


Ha det så bra nu och så hoppas vi att det blir en torr dag i morgon   .


 



 
 
Eva H

Eva H

15 oktober 2012 21:42

Här började det regna på eftermiddagen och nu VRÄKER det ner:(((
Det SKA visst gå att beställa vader! Mamma har berättat att hennes morfar alltid hävdade att man skulle ringa "Himlen nr 100" (han var född 1850-tal om jag minns rätt, och van vid telefon med anrop via relefonist. Ngt liiite annorlunda mot nu:D)
Vi får väl sätta igång massiv ringning:)
SV Jag tänkte mest på att det såg ut att vara mer bus och stök än gående från parkeringen:)

http://fyrfotingar.blogspot.se

 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

16 oktober 2012 05:33

Man får vara glad för varje minut som man kan vistas utomhus utan regn! :)

http://www.henrikolsson.eu

 
Ingen bild

Annica,Älsa o Ästher

16 oktober 2012 07:24

Ja detta regnande varje dag :( man blir ju förvånad om det INTE regnar!
Ha en bra dag:-)

 
ulf

ulf

16 oktober 2012 14:12

Jag har kollat runt lite och Brisbane, Australien har lite bättre väderleksrapport.Idag tisdag är det 28 grader och strålande sol. Där kanske vi kan beställa lite.
Bilderna du har tagit kan däremot inte bli finare.Toppen

http://bakomorden.blogspot.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards