Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 19 september 2012

Av Heratorpets Vinja - 19 september 2012 19:15

Idag så blir det en snabb blogg från jobbet. Vi har ju vändskift idag så jag slutar 21,40 och ska vara tillbaka i morgon bitti kl 05,40   .


Har som vanligt inte blivit nån promenad på grund av Vinjas tass, men en massa hundbus på Torsharg blev det   . Tassen börjar se mycke bättre ut   , men det gäller skynda långsamt så den inte går upp igen.


En massa bilder blev det självklart när jag är i farten   , 80 bilder på ca 10 min blev det   .


Laila kom även idag en snabbis så vi tränade lite budföring med Cattla, attans vad det går framåt tycker jag   . Blev tyvärr inga bilder på det så ni får nöja er med en massa kort på Vinja och Bozza   .


.

 

Bozza står och väntar på bollen som morsan har.


 

Här luktar det spännande.


 

Bozza kommer farande.


     

Bozza vill ha Vinjas boll.


 

Söta Bozza.


 

Morsan delar inte med sig den snåljåpen.....


 

Kolla in raggen.

 

Full fart efter morsan.


 

Att det ska vara så svårt att få tag på bollen då tycker Bozza.


 

Man blir trött av att busa med dottern.


     

Min söta Bozza.


.

Nu är det lite drygt 2 timmar kvar innan jag får gå hem. Bara hoppas att man kan somna snabbt också   .


Ha det så bra så hörs vi i morgon igen   .

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards