Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 11 september 2012

Av Heratorpets Vinja - 11 september 2012 23:15

Varför gör man samma dumhet om och om igen....  . Vad undrar ni förstås   . Joo att ta så förbannat mycke kort så man har så svårt att välja ut bara välja ut några    .


Har även idag bara blivit en tur ut med ån ut mot udden. Men jag tycker Vinja ser lite bättre ut på trampdynan   och hon har även busat lite med Bozza när vi var ute .


Här kommer i alla fall dagens bilder som jag tog på våran lilla tur ute.


 

Bozza i en elegant stil.


 

 Fina lillstumpan.


 

Testade bryggorna även idag.


 

Brottning med morsan.


 

Min fina Vinja.


 

Liten luring som är på väg bort mot en brygga.


 

Mera bus med morsan.


 

I full galopp.


 

Kan vila några sekunder.


 

Kollar lite vad som hänt.....


 

Lillskrutt.


 

Kul att busa.


 

Hamnar på rygg gör hon ofta den lilla kaxloppan.


 


 


 

Hon är så söt lilla Bozza   .


 


 


 

Min stora fina flicka   .


 

Dragkamp med en liten pinne.


 

Om jag hjälper till med tassen så kanske morsan kan släppa....


 

Jätte gap....


 

Lilla sötnosen.


 

Om jag sitter här och väntar ut henne så kanske hon släpper pinnen nångång.....


 

Kolla in kaxiga Bozza.


 

Ända fördelen med att vakna tidigt är att man lyckas fota soluppgången.




Börjar bli dags att förbereda sig inför sängen snart kanske   . Men innan dess så ska jag kolla vad ni gjort för kul idag och även kolla lite på TV:n tror jag.


Har även idag varit riktigt kanon väder och vi får väl hoppas det kan få bli så i morgon också   .


 

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards