Heratorpets Vinja

Alla inlägg under augusti 2012

Av Heratorpets Vinja - 1 augusti 2012 22:15

Idag så har Bozza varit på Eskilstuna Brukshundsklubb för första gången. Blev först en liten kort rastnings runda och sen lite mingel med lite klubbkompisar. Hon hälsade även på en pudelvalp som var 5 månader.


Efter den lilla rastningsrundan så satt vi en stund på bänken vid klubbstugan för att kolla in lite vad som hände. Hon var så duktig lilla flickan   och efter en stund så sov hon så sött   och brydde sig inte alls om alla människor som gick förbi. Riktig liten pärla jag har   .


Sen blev det att åka hem, när vi kom hem så fick dom varsit märgben att smaska på och det var uppskattat   . Efter det så blev det en liten vilopaus för vi alla tre var lite trötta   .


Lite senare på em så blev det en tur ut till ån för lite fotande av tjejerna. Blev en hel del bus också, men attans vad kaxig hon är lilla Bozza. Vinja får säga åt henne riktigt ordentligt ibland, men det skiter hon i som far på morsan igen. Men hon ger sig efter en stund om morsan säger till på skarpen   .


Har även blivit en promenad idag med Zäpo och matten   . Blev en tur ut mot Kolsta och vände som blev ca 7,5 km. Självklart så gick inte Bozza utan hon fick åka barnvagnen och hon var riktigt duktig   . Visst får man passa henne så hon inte hoppar ur, men vissa stunder så sov hon lite också   .


Här kommer dagens bilder på mina busfrön.


.

 

Liten Bozza i gräset.


 

Anfaller morsan.


 

Lilla pluttan.


       

Vinja hade en pinne och busade med och Bozza försökte ta den. Kolla vilka skutt hon gjorde lilltjejen.


 

Mattes fina flicka   .


 

Liten söt Bozza   .


 

Bozza kollar in morsans pinne.


 

Försök och ta den om du kan......


 

Kolla in en sur Bozza som inte får tag på pinnen.


 

Bozza har brottat ner Vinja.


 

Sötis.


 

Puss på dig min dotter   .


   

Lite mera bus med pinnen blev det.


 

Zäpo, Vinja och Bozza.


 

Zäpo hälsar på sin lillasyster.


 

Fina Zäpo.


.

Fick en avi igår att jag hade nått att hämta på posten. Jag fattade verkligen ingenting alls för jag hade inte beställt nått.


Så idag så var jag uppe och hämtade paketet och var verkligen nyfiken på vad det kunde vara och vem hade skickat nått till mig????


Detta vad var som låg i paketet och det var från min härliga bloggkompis Susanne som har Ronja som skickat två jätte fina handdukar till Vinja och Bozza med deras namn på.


.

 


Visst var dom jätte fina   , TUSEN TACK Susanne för dom fina handdukarna   .


Ja det var våran dag. I morgon så ska vi träffa spårgänget och Vinja ska få sig ett spår, det är väldans uppskattat   .


Hoppas att ni haft en bra hunddag ni alla där ute   .

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards