Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 27 augusti 2012

Av Heratorpets Vinja - 27 augusti 2012 23:00

Idag så har jag jobbat igen efter en veckas ledighet. Men det blir bara 3 dagar och sen lite ledigt igen   . Eftersom jag gör em mån-ons så funkar det att jobba några dagar, Per är hemma strax efter kl 3 så det blir bara 2 timmar som dom måste vara själva.


Idag så var det dags för Bozzas 12-veckors vaccination. Hon var så duktig och det gick jätte bra   . Veterinären kollade även igenom henne och allt var bra   .


Nån ordentlig promenad hans det tyvärr inte med idag   . Vi var ju som sagt vid veterinären vid 10-taget och var hemma vid 11-taget så det fanns inte så mycke tid över till att promenera. Blev bara en tur ut till udden och tillbaka men dom sprang och busade en del så Bozza blev i alla fall nöjd   .


Lite bilder har jag självklart lyckas att ta, inte hos veterinären men när vi var ute. Först kommer några bilder från igår när vi var i skogen och spårade. Inga spårbilder men lite andra bilder blev det.


 

Vinja och Bozza väntar på att få spåra.


 

Janne som nyss lagt Vinjas spår.


 

Berra och Bozza.


 

Men kom igen och busa lite då tycker Berra.


 

Berra hänger på Bozza som springer.


 

Man blir trött av att springa i skogen.


 


 


 

Vinja och Bozza busar med bollen.


 

Mina fina flickor.


 


 

Bozza som snott morsans boll.


 

Lite mera dragkamp.


 

Lillskruttan.


 

Var himla fint väder på fm.


 


 

Fina Bozza.


 

Bozza försöker sno bollen.


 

Men morsan är inte så sugen att låna ut den.


 

GE FAAN I MIN BOLL.....


 

Sur Bozza som skäller på morsan.


 

Bozza fick tokryck och sprang som bara den runt, runt.


 

Liten sötnos.


I morgon så hoppas jag vi hinner gå lite mera. Ska ta och kolla lite vad ni gjort för kul idag och sen försöka komma lite tidigare i säng än 2-taget   . Man kan ju behöva sova lite om man ska orka jobba   .


Ha det så bra och Natti, Natti på er alla   .

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards