Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 24 augusti 2012

Av Heratorpets Vinja - 24 augusti 2012 22:30

Får även idag varna för att det blir väldans mycke kort   . Är inte så lätt när man tar strax över 100 kort att bara välja "några" av dom, blir lätt att det blir väldans många   


Eftersom solen lyst rätt mycke idag   så blev det en tur till Jollebasen för lite simträning för Vinja   och lite plask i kanten för Bozza. Bägge tyckte det var kanon kul i alla fall   .


Har även varit hemma en snabbis till en kompis och matat o "vattnat" hennes katt. Passade då även på att ha lite miljöträning på Bozza så hon fick testa att gå på ett galler som dom har. Var inge problem alls, hon knallade runt som ingenting   .


 

Kollar in gallret som gick hur bra som helst   .


 

Bozza sitter och kollar när morsan simmar.


 

Söta Bozza.


 

Blir mera och mera modig i vattnet.


 

Vinja kastar sig i efter sin badsak.


 

Ända ut till magen var Bozza idag.


 

Mattes fina flicka.


 

Bozza har fått syn på nån som kommer.


 

Var en valp på 4,5 månader som jag tyvärr inte kommer ihåg rasen på. Men det var ingen vanlig ras.


 

Blev en liten stund med bus.


 

Morsan håller ett vakande öga att allt går rätt till.


 

Hon tycker det är kul i vattnet.


 

Fina Vinja.


 

Bozza står och väntar på att Vinja ska komma upp ur vattnet.


 

Siktar in sig....


 

För att sen försöka sno morsans leksak.


 

Bozza i vattnet med ett näckrosblad i munnen.


 

Liten kort paus på stranden.


 

Det lilla yrvädret for iväg och upp på bryggan. Blev livrädd att hon bara skulle kasta sig ut i vattnet.


 

Mycke simmande ut och hämta sin badsak blev det för Vinja.


 

Är väldans fint här att bada med hundarna här.


 

Vinja uppe i solen för att torka lite.


 

Hmm, hur ska jag kunna sno morsans boll måntro....


 

Om jag kastar mig över så kanske jag kan hinna ta den.....


 

Lillstumpan.


 

Sötnos.


 

Hon är så söt lilltjejen.


 

Vinja med sin boll.


 

  .


 

Hmm, kanske jag kan sno bollen nu från morsan.


 

Världens vackraste Vinja.


 

Så härligt badställe   .


Sen blev det hem och fixa lite för sonen fyllde 18 år så det skulle komma lite folk. Så på em har vi inte hunnit med så mycke mera än att äta smörgåstårta och tårta   .

I morgon så börjar ju jag och Bozza på valpkurs, ska bli så kul   . Som ni förstår så kan jag ju inte släpa kameran med mig på kursen   , fast det hade ju varit kul. Så jag får fota lite annat istället.

Hoppas att ni haft en bra fredag nu och även får en bra lördag   .

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards