Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 17 augusti 2012

Av Heratorpets Vinja - 17 augusti 2012 23:15

Även idag så har det varit himla varmt och kvavt ute   , så det blev en tur till Jollebasen för lite simträning   . Zäpo med matten var också med idag   .


Både Vinja och Zäpo tyckte det var super kul i vattnet   och dom simmade nog lite drygt 30 min. Blev både vanligt simmande, "intervaller " och kasta sig ut i vattnet från stranden. Lilla Bozza simmade inte men hon gick ut till magen ungefär och väntade när dom kom in igen och försökte sno Vinja och Zäpos leksaker   .


Efter badet så blev det lite bus uppe på gräsmattan, mest med morsan men även lite med Zäpo.


 

Skönt få svalka sig lite tycker Vinja.


 

Bozza håller sig i strandkanten.


 

Zäpo och Vinja.


 

Bozza poserar på bryggan.


 

Lilla sötnosen.


 

Nej nu får det vara färdig poserat, nu går jag   .


 

 

Fina Zäpo.


 

Kolla in vilka fina tänder jag har.....


 

Zäpo på väg in och Vinja på väg ut.


 

 

Fina killen.


 

 

Mattes pärla.


 

Utsikt från bryggan.


 

Fina Vinja igen.


 

 

Halvsyskonen Bozza och Zäpo.


 

Vinja kastar sig i vattnet efter sin badsak.


 

Ända ut till magen gick Bozza i vattnet   .


 

Bus med morsan.


 

Hon har vuxit lillpluttan.


 

Hallå morsan, lek med mig istället....


 

Zäpo håller koll på en pinne i luften.


 

Fina Zäpo.


Bozza var verkligen jätte duktig på bryggan, den rörde sig en hel del när vi gick på den fram och tillbaka men hon brydde sig inte alls   . Sån duktig lite flicka hon är   .


Sen blev det hemfärd, skulle ju jobba em så det var bara åka hem, vila lite och sen åka till jobbet. Det var visst jobbigt för lilltjejen, jag var ute med henne vid 1-taget och sen hade hon sovit till halv 4   .


Strax innan kl 1 så kom det ett riktigt regnväder här och jag menar verkligen REDIGT regnväder   . Det vräkte ner värre än om man stått i duschen och mullrade som bara den. Det höll väll på ca 20-25 min, och slutade lika plötsligt som det kom och sen sken solen igen   .


Attans skumt väder var det   .


Nu ska jag ta och försöka komma i säng för i morgon fm så tävlar en kompis till mig och mina planer är att åka och titta. Om jag kan hålla mig vaken förstås   .


Hoppas att ni alla får en bra lördag nu, ha det så bra så hörs vi i morgon igen   .





Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards