Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 15 augusti 2012

Av Heratorpets Vinja - 15 augusti 2012 23:30

Idag så har vi träffat spårgänget på kvällen i Kjula skogen. Det var Maria med Fred & Bill, Eva-Britt med Elda, jag & Vinja och Janne som var där.


Det gick jätte bra för alla hundar i spåret idag, alla spårade kanon och hittade alla pinnarna   . Vinja hade 7+slut och av det var det 3 skogspinnar. Hon missade att ta upp en   , men hon letade en massa men hittade inte den. Det var en av skogspinnarna så nu måste vi träna mera på såna för nu är det ju bara skogspinnar i elit spåren.


Bozza fick vara ute och mingla lite, hon busade som den med Fred och hade jätte kul   och det verkade som Fred tyckte det var lika kul som Bozza   .


Efter att alla spårat klart så vallade vi av 2 korridorer för lite uppletande. Det var evigheter sen Vinja gjorde uppletande sist men hon var så duktig   .


Självklart blev det ett gäng kort även idag   . Tyvärr så blev det inga kort på Vinja i spåret, det var dels lite för mörkt och sen är det svårt att spåra och fota samtidigt   .


 

Gänget samlade i spårskogen.


 

Lilla fina Bozza.


 

 

 

Bozza och Fred i busar tagen.


 

Hallå....Kan nån fylla på vatten kanske....


 

Bozza och Fred har dragkamp.


 

Går även bra att ligga och ha dragkamp.


 

Janne som varit och lagt Vinjas spår.


 

Hmm, verkar som det hamnat nån gatukorsning i min bil     .


 

Maria och Fred på väg ut i spåret.


 

Fred i spåret.


 

Duktig hund som hittat sitt slut   .


 

Maria och Bill på väg ut i spåret.


 

Hallå är ni med där bak eller....


 

Bill har hittat en apport och väntar på belöning.


 

Mums....


 

Bill har hittat sitt slut och fått sin belöning   .


 

Maria och Janne väntar medans Eva-Britt selar på Elda.


 

Påsläppet.


 

Elda spårar.


 

Duktig flicka som hittat apporten.


 

Att kampa med matte är kul.


 

Elda hittade en massa apporter i skogen   .


 

Och självklart så får man smaka gottis när man är duktig.


 

Söta Fred.


 

Denna solnedgång tog jag igår kväll.


Ja som ni märker har klockan blivit mycke igen. Som tur så jobbar jag em i morgon så jag får sova lite längre i alla fall   . Om ni undrar om jag kom i säng i tid igår, så gjorde jag det inte   . Klockan var nog närmare 12 som vanligt innan huvudet hamnade på kudden   .


Ska försöka hinna in en snabbis till er innan jag lägger mig.


Sköt om er och Natti, Natti på er   .



Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards