Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 14 augusti 2012

Av Heratorpets Vinja - 14 augusti 2012 21:30

Idag när jag kom hem från jobbet så åkte vi till Jollebasen för att Vinja skulle få bada lite   . Blev ingen direkt simträning som vi brukar, utan mera kasta sig i vattnet efter badsaken ett tag. Bozza var ju självklart med så det var inte så lätt att traska runt på bryggorna.


Vinja tyckte det var super kul att bada   . Bozza var nere i vattnet upp till halva benen, men sen tordes hon inte längre. Om matten hade vågat sig i vattnet så kanske hon gått i, men hon kommer säkert tordas bada tillslut   .


Efter att dom fått bada så åkte vi till Hällby för att gå en liten promenad   . Börjar tröttna på att traska runt här hemma   . Blev inte så läng sväng eftersom det tog ju lite tid att låta dom bada och klockan rasslar på himmla snabbt.

Dagens promenad blev ca 3 km.


Blir ju tyvärr inte så mycke bilder när vi går nu för tiden utan mera om vi är stilla nånstans. Det är verkligen inte lätt att hålla reda på vagnen, valp, valp i vagnen och sen samtidigt att fota   . Så det får duga med dom bilderna som blir.


 

Bozza kollar in morsan som kastat sig i vattnet.


 

Full fart ut i vattnet efter badsaken.


 

Mycke vågor blir det.


 

Fina Vinja med badsaken.


 

Bozza kastar sig på morsan och leksaken när hon kommer upp.


 

 

Modig liten tjej som gått ut en bit i vattnet.


 

Är himla bra badställe här för hundarna.


 

Full fart på lilla sötnosen.


 

 

Bus med morsan.


 

Lilla fina Bozza.


 

Hon är så söt lilla pluttan   .


 

Vinja med sin kära boll.


 

Blöt liten Bozza.


 

Om jag smyger på morsan så kanske jag kan sno bollen för henne....


 

Så söt med fladdrande öron.


 

Mattes fina flicka   .


 

Bozza och Vinja i Hällby skogen.


 

Vinja kollar lite nyheter   .


 

Vill ha samma pinne.


 

Här i skogen gick delvis våran promenad idag.


 

Och här började vi våran promenad.


Vet inte om det är nån mening med att säga att jag ska försöka komma i säng i tid   , men jag gör i alla fall ett försök   .


I morgon så är det sista fm   och på kvällen så ska vi träffa spårgänget för lite spår. Det tycker Vinja är super kul   . Om jag får nå tillfälle så ska jag försöka ta lite kort i skogen, jag lovar inget men ska försöka fixa några i alla fall.


Nu är det bäst jag sätter fart om jag ska hinna i säng innan jag ska gå upp.

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards