Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 29 juli 2012

Av Heratorpets Vinja - 29 juli 2012 23:15

Första natten har gått bra. Jag har väl inte sovit så mycke men Bozza har hållt sig hela natten, så det var ju bra   .


Märks man inte fått sova ordentligt för man har gått och varit lite små sömnig hela dagen   . Men annars funkar det kanon, några missöden inne har det blivit när man inte hunnit med. Fast tack o lov bara pinkat inne, det andra har jag som tur hunnit med så hon gjort ute   .


Vi har haft fint väder här idag med sol större delen av dagen   . Någon promenad för Vinja har det tyvärr inte hunnit blivit varken igår eller idag   . Men i morgon så ska jag åka och låna en barnvagn som hon ska få lära sig att åka i när vi ska gå promenad, Zäpo gjorde det när han var liten så jag hoppas att det ska funka för Bozza också. Orkar ju tyvärr inte bära henne runt på en hel promenad även om hon bara väger 6 kg.


Men en liten tur utmed en bit av ån har det blivit, där dom har "busat" lite mor och dotter.


Lite bilder har det ju självklart blivit. Hade även filmat en snutt men den krånglar så den får jag testa en annan dag.


.

 

Vinja har spanat in nått.


 

Lilla söta Bozza.


 

Lite mys med morsan.


 

Sötnosen Bozza  .


 

Skönt att ha morsan som håller koll när man är trött.


 

Ser nått spännande.


 

Så söta tillsammans   .


 

Man blir trött av att vara ute.


.

På em så blev det en liten stund ute på gräsmattan här inne på gården. Blev självklart lite bilder då också   .


.

 

Bozza på språng. Tyvärr blev den suddig men jag tyckte den blev häftig så ni får se den iaf.


 

Mattes fina flicka   .


 

Sötnos.


 

Lite närbild.


 

Lilla fina tjejen.


 

Vinja tycker det är skönt ute i gräset.


 

Härligt med lite gräsrullning.


 

Lillpluttan.


 

Vinja fostrar dottern lite.


 

Mor och dotter så söta.


 

Kolla in sovstilen, ska nästan alltid ligga på nått när hon sover.


.

Ja det var allt för idag. Får hoppas att natten som kommer också går bra och förhoppningsvis får jag sova lite bättre   .


Ha det så bra och sköt om er   .


Av Heratorpets Vinja - 29 juli 2012 12:34

Mina söta flickor har det skönt ute vid ån i gräset.

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10
11
12
13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards