Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 26 juli 2012

Av Heratorpets Vinja - 26 juli 2012 23:22

Ja ni, snart så kommer mina tjejer hem. På lördag så får jag hämta dom, oj vad det ska bli kul   .

Får väl se hur mycke man får sova för den lilla då, kommer väl gå omkring och vara sömnig hela dagarna   .


Det finns ju som sagt några bilder kvar från i lördags som ni ska få se.


.

 

Bozza och Vinja med varsitt märgben.


 

Bozza.


   

Mums med märgben.


 

En av hanarna.


 

Mums med märgben tycker Vinja.


 

Söta Bozza.


 

Du morsan, undrar om inte ditt ben är godare....


 


 

Bozza.


 

Bozza och Vinja.


 

Om jag smyger så kanske inte morsan ser mig....


 

Försöker ta sig en slurk ur mjölkbaren.


 

Lilla Bozza.


 

Bozza.


.

Ja det var som sagt dom sista bilderna jag hade. Kameran har ju fått vilat en hel del dom här veckorna, men från lördag så kommer den gå varm igen   . Får bara se hur jag löser att både bära valp och kamera samtidigt   . Blir kanske så att kameran får ligga i en ryggsäck eller nått.


Ha det så bra nu allihopa så hörs vi nån annan dag   .

Av Heratorpets Vinja - 26 juli 2012 14:32

Verkligen kanon att man kan blogga från mobilen.
Så här kommer två kort som är taget vid ån.

Första bilden är tagen från slussen i Torshälla och kort nr två är på en fin okänd blomma jag såg.

Kommer troligtvis lite bilder på Vinjas valpar i em/kväll, det är dom sista.

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10
11
12
13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards