Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 22 juli 2012

Av Heratorpets Vinja - 22 juli 2012 12:15

Igår så var jag hos Vinja och småttingarna igen   . Det var så kul att se dom igen   .


Dom växer en massa dom små sötnosarna och det är full fart på dom små liven. Var kul att se lilla Bozza igen och jag längtar så tills nästa helg tills jag får hem mina flickor   .


Som vanligt så blev det en väldans massa kort och självklart mest på lilla Bozza   .


Här kommer en del av alla kort som togs igår.


.

 

Stolt Bozza med ett gammalt märgben hon hittat.


 

Bozza till vänster, ser ut som hon smakar på lite gräs.


 

Ziwa och jag tror tik märkt nacke som nu heter Bessie.


 

Ziwa busar lite med en valp.


 

Mera bus.


 

Lite dragkamp med en pinne.


 

Så söt liten gosse.


 

Steffie och några av valparna.


 

Utforskar lite i gräset.


 

Bozza busar med ett av sina syskon.


 

Söta Bozza   .


 

Riktig liten goding lilla Bozza.


 

Bozza i busar tagen.


 

Ziwa, Bozza och Vinja. 


 

Ziwa och Bozza.


 

Bozza busar med Ziwa.


 

Ziwa med småttingarna.


 

Så söt.


Liten valp till höger ser lite trött ut.


   

Bozza kollar genom staketet medans två av syskonen kollar på.


 

Verkar vara väldans spännande på andra sidan staketet.


 

Min fina Bozza.


 

Lilla pluttan.


.

Ja det var dagens omgång av valpbilder. Finns flera så det kommer nog lite mera i morgon.

Hoppas att ni får en skön dag. Här skiner föresten solen just nu, så härligt   .


Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10
11
12
13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards