Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 2 juli 2012

Av Heratorpets Vinja - 2 juli 2012 22:45

Här har det inte hänt så mycke efter jag slutade jobbet. Hamnade en stund i soffan och blev jätte seg   . Slocknade nog en stund i soffan också kan jag tänka mig   . Lyckades komma upp till slut och tog ett träningspass med nya träningssaken.


Efter det så började jag med maten och började även damsuga och torka golven   .


Nu till nått roligar   , det finns ett gäng till bilderna på småttingarna om ni orkar kolla. Men som vanligt gör ni som ni vill. Orkar och vill ni se alla så gör det   . Annars så tittar ni inte alls.


.

 

Liten försöker hänga på morsan som försvinner med maten.


 

Liten gosse.


 

Monika med hela valpgänget.


 

Trängsel vid maten.


 

Två tjejer och en gosse äter mat.


 

Man får inte missa en enda smula.


 

Närstudie av ätning.


 

Liten tjej letar efter mera mat. 


 

Tror även detta är tik märkt rygg.


 

En liten gosse ser till att inte missa nått som kan finnas kvar i skålen.


 

Lilla söta tjejen märkt rygg.


 

Vinja med nästan alla sina valpisar.


 

Liten söt gosse.


   

Myser lite hos morsan.


 

Vinja och två av grabbarna.


 

Liten sötnos.


   

Trött liten sötnos.


.

Här kommer några kort på tiken märkt nacke, visst är hon söt   .


.

         

Riktig liten goding.


 

Vinja med några hungriga valpar.


.

Ja det var dom sista för denna gången   . Blir förhoppningsvis en massa till nästa helg, och då måste dom verkligen vuxit på sig Vinjas småttingar   .


Klockan är snart 23,30 och jag ska upp strax före kl 5,00 för att åka och jobba. Så jag ska nog snart dra mig mot sängen   .


 

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10
11
12
13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards