Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 24 juni 2012

Av Heratorpets Vinja - 24 juni 2012 21:45

Har ju som ni alla vet varit och hälsat på Vinja och dom små igen   . Kom hem igår kväll men var tyvärr för trött för att orka fixa med en massa kort och filmer då   .


Dom har som sagt vuxit en massa och är verkligen super söta nu   . Det är fortfarande vingligt när dom går men det blir bättre och bättre   . Det syns att det även börjas busa lite smått, har filmat lite så ni även kan få se.


Än ser man ju inte så mycke personlighet, men om nån vecka eller två så kan man nog mera börja se vem av tjejerna som jag ska välja. Nu hoppas jag bara att resterande 5 veckor går snabbt så jag får hem mina tjejer   .


Som ni förstår så har det även denna gången blivit väldans massa kort och även en del film, så jag kommer som vanligt att dela upp det på flera dagar.


.

 

Det börjar bli trångt i matbaren när alla äter samtidigt. Kanske lite tur det inte blev flera än 6st ändå.


 

Liten tjej hos morsan.


 

Är ev tiken märkt rygg.


 

Söt liten flicka.


 

Tiken märkt nacke.


 

Lite bus. Längst till vänster är tiken märkt nacke.


 

Söta gänget.


 

Tik märkt nacke till vänster leker med ett av sina syskon.


 

Bägge tjejerna och en gosse.


.

Här kommer en liten filmsnutt när dom busar lite.


.


.

 

Trött liten gosse.


 


 


 

Dom är så söta allihop.


 

Hmm, jag känner det luktar nått spännande....


       

Tik märkt ryggen och en gosse tar en brottningsmatch.


.

Här kommer en filmsnutt till, denna gången är det matdags vilket det är rätt ofta.


.


.

 

Nästan hela gänget.


 

Lite småbus.


 

Tik märkt nacke kliver på en av sina bröder.


.

Här kommer det en sista busfilm. Tyvärr så är filmen lite mörk och jag vet inte än hur jag fixar till det   . Så ni får nöja er med det som är.


.


.

Ja det var allt för denna gången. Om jag hinner så kommer det några bilder i morgon också. Finns även filmer som kommer så småningom   .


Hoppas att ni alla haft en skön midsommar helg nu med en massa härlig sol   .


Ska kolla lite vad ni andra gjort för kul och sen gå och sussa lite   .


Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards