Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 19 juni 2012

Här Kommer Dom Sista Bilderna På Sötnosarna

Av Heratorpets Vinja - 19 juni 2012 22:30

Oj vad lite man hinner göra när Vinja inte är hemma   .  Hade trott jag skulle hinna med en massa hemma, men inte alls   . Förhoppningsvis kommer jag hinna fixa nått i alla fall, är ju nästan 6 veckor kvar innan Vinja och den lilla kommer hem.


Gör ju som sagt natt vecka denna vecka och då är man ju aldrig speciellt pigg   . När jag vaknat till idag så blev det en tur in till djuraffären för att köpa lite märgben och mat till Vinja nästa gång jag ska dit. Sen blev det hem och fixa mat och även lite vila innan jag skulle till jobbet.


Han inte blogga hemma så idag så bloggar jag från jobbet   .


Tänkte att ni som är intresserade av resten av korten som finns på Vinjas valpar skulle få se dom. Dröjer ju som sagt till helgen innan det blir lite nya. Tar kanske med datorn nästa gång och också och då får jag väl börja föra över korten tidigare om jag vill ha några flera i bloggen.


.

 

Vissa äter och Vinja o en liten gosse vilar lite.


 

Visst är dom söta när dom ligger där och äter.


 

Olika matstilar finns det.


 

Dom gör inte så mycke annat än äter i den här åldern.


 

En liten trött gosse.


 

Liten gosse verkar lite fundersam.


 

Liten sötnos.


 

Tror detta är dom två tjejerna.


 

Trött liten gosse.


 

Liten söt tass.


 

Liten tjej tar några stapplande steg.


   

Kolla vilken liten sötnos.


   

Tik märkt nacke är också ute på ostadiga ben.


 

Liten söt tjej.


 

Så fina när ögonen öppnats.


 

Flera småttingar ute och knallar.


 

Man blir hungrig av att knalla omkring.


 

Liten gosse vila hos mamma.


.

Ja det var dom sista korten som jag hade för denna gången. Nu ska jag väl ta och jobba lite och även kolla lite vad ni haft för kul under dagen.


Natti, Natti   




 
 
Quila o Ronja

Quila o Ronja

19 juni 2012 23:30

Hej min vän!! Usch, vad jag varit dålig på att skriva här :-( Men jag vet att du förstår. Tittat in varje dag har jag så klart gjort!
Men jag blir helt tokig i Vinjas fina valpar!! Såå himla söta, nu när dom öppnat ögonen också. Har du bestämt dig? (Klart du har ;-)) Hur mår Vinja? Måste kännas skönt för henne att du är där så ofta.
Tack för alla värmande ord, när Quila varit så sjuk. Man blir så varm innombords, av alla som bryr sig. Nu känns det dock som om hon kommer fixa det här.
Ha en bra natt på jobbet ;-)
Kramar från mig

http://quilaoronja.blogspot.com

 
Monica

Monica

20 juni 2012 07:55

Ja man blir lite seg av nattjobb, härliga bilder
Ha en bra dag/Kram

http://ingemix.bloggplatsen.se

 
Kicki

Kicki

20 juni 2012 15:30

...blir ju alldeles sjuk av att se de små och Vinja verkar ta hand om de väl...hrmf...du kan inte smuggla ner en liten åt mig??!!...skämt åt sido...e ingen valpmänniska men de e inte mindre söta för de!! kramiz

http://www.gammtackan.blogg.se

 
sara

sara

20 juni 2012 20:24

Underbara bilder! Kram

http://frumelpomene.bloggplatsen.se

 
Mia och Greta

Mia och Greta

20 juni 2012 22:16

Usch ;-) Så söta dom är :-)

http://www.razzeltrazzel.se

 
Patricia o grabbarna boys

Patricia o grabbarna boys

20 juni 2012 22:46

Bilderna är ju bara för härliga....förstår att du längtar sex veckor framåt i tiden.
Ha det så bra.
Vov o kram!

http://www.grabbarnaboys.blogspot.se

 
Kasper

Kasper

21 juni 2012 00:58

Dom artar sig ju, ser att dom åtminstone har ögon nu, jag började bli lite orolig. Bara att hoppas att benen blir stadigare också, så att dom kan bli HUNDAR på riktigt, med tiden... ;)
(Fast min matte verkar inte se dom på riktigt samam sätt som jag...)

http://kasperian2.blogspot.se

 
Sigge

Sigge

21 juni 2012 21:04

Håller med Kasper och det gör visst matte också. Hon är inte heller nån valpmänniska.
Ha en trevlig midsommar!!!

http://svamphunden.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

22 juni 2012 05:48

Ha en riktigt trevlig midsommar;-)
Kram

http://ingemix.bloggplatsen.se

 
Annica

Annica

22 juni 2012 06:38

OJOJ dom börjar bli som söta karameller nu:-) vore det min vinja hade jag garanterat flyttat ner i valplådan jag också=)))))))ska bli kul att se bilder från denna helg, väntar med spänning!
Ha en skön midsommarhelg i valplådan=))))
kram!

http://leonland.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards