Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 18 juni 2012

Lite Mera Kort På Vinjas Sötnosar & En Film

Av Heratorpets Vinja - 18 juni 2012 20:30

Man blir trött av att vara hos valparna, ja inte av att vara där men man sover ju inte lika bra med ett gäng som låter på nätterna.

Så i morse sov jag till nästan halv 10   , var så skönt så   .


Vid 2-taget idag så träffade jag Ingrid och Allti för att hjälpa till med lite störningsträning. Tränade 2 omgångar med lite vila emellan och det märktes skillnad redan på gång nr 2   .


Lovade ju lite flera valpbilder idag och dom kommer här. Det händer ju fortfarande så mycke på korten mera än att dom äter och sover, jo på vissa bilder syns ju att dom öppnat sina ögon   . 

Blir även en liten filmsnutt på dom små vid mjölkbaren.



.

  

Vinja och småttingarna tar sig en vilopaus.


      

Visst är dom söta när dom öppnat ögonen.


  

Försöker ta några stapplande steg.


  

Hela gänget.


  

Tik märkt nacke i mjölkbaren.


  

Tik märkt rygg förser sig också med mat.


  

Liten söt gosse.


  

Bägge tikarna tror jag.


 

Liten mätt sötnos.


   

Ena tiken och jag tror det andra är en gosse, men är inte säker.


 

Gossen märkt vänster fram.


   

Sån liten sötis.


   

Liten vilar hos mamma.


   

Blir full fart på dom när matbaren kommer.


   

Alla är hungriga.


  

Liten trött sötnos.


  

  .


  

Trött och söt liten gosse.


.

Här kommer den lilla filmsnutten på sötnosarna när dom trängs vid matbaren.


.


.

Ska snart iväg och jobba natt, men måste först fixa lite vad som ska med. Får som vanligt besöka er under natten på jobbet   .


Hoppas att ni haft en bra dag   .




   



 
 
Patricia o grabbarna boys

Patricia o grabbarna boys

18 juni 2012 21:41

Underbar liten filmsnutt på när valparna äter!!
Det är jättekul aatt få följa dem här på bloggen.
Ha det så bra.
Vov o kram!

http://www.grabbarnaboys.blogspot.se

 
Emma och malte

Emma och malte

18 juni 2012 22:18

Jag får snart sluta läsa din blogg för attans vad man blir valpsugen ;-)
Helt underbara är dom!
kram

http://cockerkillarnarsvardag.blogspot.com

 
Catarina

Catarina

19 juni 2012 00:31

Ja, finns det nåt underbarare??? kommer i håg när våran Vilja fick 8 valpar. Det är underbart att följa utvecklingen, och det går alldeles för fort!
Kram

http://keckla.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

19 juni 2012 10:32

Haha killen som ligger upp och ner och vevar vore något för mej;-)))
KRAM

http://ingemix.bloggplatsen.se

 
Anna & Nova

Anna & Nova

19 juni 2012 11:06

så stora och tjocka och goa de är :) underbar film, diggar stilen hos den längst till vänster hihi
Sv: Ja jag är nöjd med namnet, passar bra på en så snygg prins :) Det är inte alls långt kvar tills vi hämtar honom nu, har köpt det mesta till honom, skall köpa mat med men det gör jag nästa vecka :) Fint namn din tik skall få ovanligt med :)

Kram Anna

http://ellegaard.doggyblogg.se

 
biniss

biniss

19 juni 2012 12:26

Nu är det en ny One Direction tävling på gång!!
Var med & delta du också. Allt du behöver göra är att gissa vem som har skrivit detta (se bild på bloggen)!
Alla 1D-fans borde veta vem!! LYCKA TILL. ♥
---> www.biniss.bloggplatsen.se <---

http://Delta i en tävling!

 
Sofie

Sofie

19 juni 2012 16:39

Oj vad de växer och vad härligt att du är saknad. Förstår att du inte sover så bra men fantastiskt att vara med om detta under. Vad gör några veckors dålig sömn ;)

http://maysan-astrid.blogspot.com

 
Cruellas sida

Cruellas sida

19 juni 2012 19:38

Herregud vad dom är söta!

http://crllaue.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards