Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 13 juni 2012

Hälsat På Enduros F-Kull

Av Heratorpets Vinja - 13 juni 2012 22:14

Ja nu är då äntligen sista fm avklarad, ska bli så skönt slippa ställa klockan på ringning i morgon bitti   .


Direkt jag slutade jobbet idag så blev det en tur hem till Ingrid och kollade lite på Aqilas valpar som blev 1 vecka igår. Blev även lite fotande men som vanligt så vet jag inte så mycke vem som är vem   . Finns några som märkningen syns på och då vet jag   .


.

 

Hanen som kallas "Framåt".


  

Svarta hanen som har arbetsnamnet "Lakrits".


  

Har ingen aning vem dettta är.


  

Aqila med sina småttingar.


  

Liten och söt.


  

Aqila med "Framåt"


          

Många sötnosar.


  

Sover sött på morsans ben.


  

Skönt slippa trängsel i mjölkbaren, till höger hane "Mjau".


  

Det är jobbigt att vara 6-barns mor.


  

Gott med mat.


  


  


  

Nästan hela gänget vid mjölkbaren.


.

Har inte hänt så mycke mera idag än valpbesöket hos Ingrid. När jag kom hem så blev det lite slappande i soffan innan det var dags att börja med maten.


Känns som det snart är dags att gå och sussa för nu börjar jag känna mig lite trött   .


Sköt om er nu så hörs vi nån annan dag igen   .


 


 
 
Malin

Malin

14 juni 2012 07:44

Åh underbara bilder, små bebisar *Ler*
Kram

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
sara

sara

14 juni 2012 09:40

Åhh vill bara pussa en massa!! Kram

http://frumelpomene.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

14 juni 2012 15:59

Bebissuget vill inte infinna sej här men söta är dom.
Förstår att det var skönt att slippa ställa klockan.
Ha det bra/KRAM

http://ingemix.bloggplatsen.se

 
Emma och malte

Emma och malte

14 juni 2012 20:58

Helt underbara bilder på de små valparna :-)
Kram!

http://cockerkillarnarsvardag.blogspot.com

 
Wilma

Wilma

14 juni 2012 21:08

Så gulliga!

http://www.kokarola.bloggplatsen.se

 
Kasper

Kasper

14 juni 2012 22:20

Nu har jag och matte tittat på valpbilder, ojojoj... Vi har läst tillbaks en massa inlägg, som vi missat.
Dom är verklgen fina dom små, och vi förstår att det ska bli fint att så småningom få hem Vinja igen!

http://kasperian2.blogspot.se

 
Jessica

Jessica

15 juni 2012 10:30

Underbara:) Kul med alla dessa valpbilder, jag hoppas få snusa på lite boxervalpar snart hemma hos en av våra kompisar i spårgruppen.

Ha en skön helg!

http://www.yrlabus.se/bloggen

 
Sigge

Sigge

15 juni 2012 19:54

Många valpar blir det.
Men för att de ska vara söta behöver de allt bli lite större.
Men matte blir inte ett dugg valpsugen, himla tur för mwej

http://svamphunden.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards