Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 24 maj 2012

Av Heratorpets Vinja - 24 maj 2012 22:15

Idag så har det som sagt varit em-skift vilket innebar en härlig sovmorgon i morse   .



Har även idag varit sol   och varmt. Blev som vanligt bara en liten tur vid ån. Hade tur att det var en hel del skugga där på fm och det uppskattades både av mig och Vinja   . Börjar bli attans jobbigt med den stora magen nu   .


Kamera batteriet tog slut när jag var ute, men lite kort hans det med i alla fall.


.

 

Fotade en liten duva som flög iväg.


  

Härlig skugga var det vid ån på fm.


  

Får inte missa gräsrullningen.


  

Börjar bli jobbigt med den stora magen.


  

Mycke fina båtar ligger det utefter ån.


  

Hittade sig en liten pinne.


  

Om jag sitter ner så ser ni inte min stora mage   .


 

Mattes lilla sötnos.


.

I morgon så tänkte jag in och väga henne och se hur mycke hon gått nu. Ska bli attans spännande för det ger ju en liten föraning hur många småttingar det blir   .


Ha det så bra så hörs vi troligtvis i morgon igen   . 


 


Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards