Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 14 maj 2012

Av Heratorpets Vinja - 14 maj 2012 22:15

Ja då var det jobbar dags igen då. Är em-skift så det blev lite sovmorgon till kl 8,00 i alla fall   .


Vädret har inte varit så mysigt idag, har blåst attans mycke ute   , så det har inte varit så skönt ute. Blev nästan lika promenad som vi brukar men vi gick lite tidigare in i skogen för att slippa blåsten. Så dagens sväng blev något kortare, nästan 5,5 km blev det.


Hade som vanligt tagit en massa kort och lagom fixat till dom och då måste jag tryckt på nått galet för hela mappen med alla korten bara försvann   . Trodde dom hamnat i papperskorgen men där låg bara dagens bortrensade kort. Så för att få några kort i dagens blogg så fick jag plocka av dom "lite sämre" korten. Inte kul med en bligg utan kort   .


Har som sagt ingen aning alls om var alla korten hamnat men dom får jag leta efter senare. Eftersom dom tydligen inte låg i papperskorgen så finns dom nånstans på datan, hoppas jag i alla fall    . Så om jag hittar dom kanske ni får se dom senare.


.

  

Mysigt med lite gräsrullning.


 

Mattes lilla tjockis.


  

Lite brunns posering, här ser magen jätte stor ut.


   

Fina gullvivor.


   

På väg upp i skogen, både jag och Vinja tycker det är jobbigt med backar      .


  

Lite poserande i mossan.


  

Ligger och väntar på att få leta efter lite godis som jag kastat i mossan.


  

Men var är den då...


  

Här fanns det gott, gott. 


  

Kan det ligga nått här kanske.....


  

Eller här finns det nog nått....


  

Gott med vatten.


.

Kan fortfarande inte släppa att alla korten bara försvann   . Hoppas verkligen att jag hittar dom på datan sen nånstans   .


Hoppas att ni alla haft en bra hundig dag med lite bättre väder än det varit här.


Natti, Natti på er   





Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards